Restaurangtips i Sthlm..

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

Nya mamman skrev: Anna, du kan ju äta dig igenom hela Stockholm om du ska mysa med barnen ett och ett :lol:
:D Det är precis vad jag tänker göra också :lol: Dessutom har jag ett stort gäng barnbarn i Stockholm :lol: :lol: Så jag är SÅÅÅ glad för den här tråden :lol: :lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Hej
Nu kommer jag och lägger mig i :lol: :roll:
Jag hoppas det går bra att jag stjäl lite tråd här [-o< :oops: Jag ska med en kompis till stockholm i slutet av oktober och vi ska då bo vid slussen.Är det någon som vet om det finns någon mysig och bra indisk resturang omkring där?
ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Emma80

Indiskt

Inlägg av Emma80 »

Ser att jag är lite sent ute, men den bästa indiska maten jag ätit finns på Shanti på söder, vid Skanstull. www.shanti.se. Bra priser, trevlig stämning och fantastiskt god mat. Ekologiskt till stor del också!

Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack för tipset :thumbsup: Det är precis vid Skanstull jag hamnar, när jag nu flyttar ner till stora staden för vintern :!: Och här har vi ju en gammal Indienfarare :P KUL :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Hej och tack emma.
Eftersom vi aldrig kom iväg till staden stockholm pga att halva familjen dvs jag och Jacob drabbades av magsjuka natten till vi skulle åka(TYPISKT :x )så kom vi aldrig iväg utan åker den 8december istället.
Eftersom både min kompis och jag älskar indiskt var det ett kanontips.Tack snälla :heart:
kram ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
tove79

Inlägg av tove79 »

Älskar Matkultur på Erstagatan. Ligger lite "off" på söder men blå-buss nr 2 stannar precis utanför. Supergod och spännande mat i rikliga portioner och trevlig, opretentiös personal.
Stor potential för kändis-spotting om man ser det som en bonus ;)
Jag är på riktigt helt galen i det stället och utforskar ogärna andra resturanger pga risk för att bli besviken... :roll:
Tove med prinsarna; Gustav, född aug -02 , Ivar, född maj -06 och lillebror Axel född sept -11
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"