Hej gullisar!
Efter en seeeeen tjejkväll/natt och en mindre mängd alkohol var jag oförmögen att somna och lyckades bara skrapa ihop tre timmar innan det var morgon och dags för resa mot huvudstaden. Kanske inte de bästa förutsättningarna, hehe.
Men allt flöt på som vi inte gjort annat än varit på resande fot med alla barnen. De skötte sig exemplariskt och har plockat så många pluspoäng i släkten att de aldrig behöver vara trevliga mer. De kan leva på de här meriterna länge, haha!
Bilresan var ett under av glada sånger och dutt med lillasyrran. Jaja och Nike skötte övervakningen av lillan med den äran.
Stopp hos min gulliga men lite lätt hispiga mormor. Hon hamnar lätt i spinn om det blir för mycket men hon bara log och myste. Vi blev vallade runt i Hässelby strand så hon fick malla sig med alla barnbarnsbarnen innan vi badade vid Maltesholmsbadet.
Mot studentfest med hela tjocka släkten, kompisar och grannar. Barnen gjorde succé till både höger och vänster. Jag och darlingen var rätt malliga ska jag erkänna.
Vidare till Jajas gudmor för middag och sov. Hennes två flickor och våra ungar lekte och hade jättekul nån timme innan det var dags för sängen. Alla fyra slocknade utan knorr och sov hela natten utan ett pip så vi kunde ha mysig vuxenmiddag till sen kväll/natt. Igen.

Jag måste erkänna att jag är lite för gammal för såna här omstörtande ändringar i rutinerna, haha! Jag behöver inte ens alkohol, jag blir bakis av sömnbristen.
Åsså hem i morse. Nemas problemas. Här hemma svängde farmor förbi med lunch till allas glädje (farmor kan sitt kök) och efter det kraschade samtliga i säng, vagn ovh soffa av paltkoma och värme.
Det blev så himla lyckat alltihopa trots två föräldrar med akut sömnbrist. Jag har riktiga gullungar.
Kram från mallapan Jannika
ps När vi kom hem hade ett av fyra ägg kläckts. Världens minibebis. SÅ söt! ds