Kattklo:
Jag förstår känslan av att bli ledsen när någon påpekar saker om ens barn när man själv tycker att dom varit på bättre humör än vanligt. Men hur ser dagarna ut för er nu då? Är det fortfarande bara ledset när han är vaken eller kan han ha bra stunder nu?
Nya mamman:
Imponerad av din mamma, hälsa 8)
Upprop:
Bara ersättning här, min depp klarade inte av att amma.
Här har vi haft en riktig skitdag ur SM-synpunkt. Emma kom hem med jättehög feber och lille R ville inte komma till ro under morgonluren så efter att ha stökat runt lite kom vi till ro en timme sent då vi kräkts klart/ätit klart och surat klart!
Mormor kom ner för att passa Emma för jag var tvungen att komma iväg på lite shopping (ICA Maxi men låter lyxigare att säga shopping)
Väckte R efter 2,5 timme.
Sovandes pojke åt ganska dåligt.
Till slut (efter 40 minuter) tröttnade jag på att försöka väcka en mer eller mindre medvetslös kille, kastade på mig manteln för coola mammor. Den är rosa med mycket fluff och kristaller (så ni känner igen den om ni skulle undra).
Satte mig i bilen och åkte iväg. Tar en bra stund att komma fram och så skulle vi svänga förbi Plantagen och köpa rosbuskar till pappa som fyller år imorgon.
Kl 14.45 svängde vi in på uppfarten hemma, då slog han upp ögonen för första gången sen kl 08.30 då han somnade in för första luren hemma...
I sömnen hade jag då under dagen lyckats peta i totalt ca 120 ml.
Trött kille, nej inte alls
Så vakentid när man är på resande fot/i affär/vagn får jag nog sluta tro på för ett tag, han måste bli lite större.
Vi löste det hela med mycket vakentid under resten av dagen, 2 20-minutare och 1 5-minutare senare, MASSOR av mat och lite kräks förstås under hela em/kvällen. Nu sover

han så sött efter en ynka begäran om påfyllning i vagnen.
Han kommer inte att vakna före 03.00 då vi har nattmål. Det har jag bestämt!
Kände för första gången idag när jag blev sur över att han inte ville vakna att DÅ SKITER JAG I DET

och åker i alla fall. Det gick ju bra 8-[
Även om det var lite tjorvigt hemma sen resten av dagen så överlevde vi ju båda utan större men. HA, jag vann en seger över mig själv idag.
Så det känns bra.

till mig själv.
Nu ska jag

på madrass bredvid min prinsessa för jag vill snusa lite på hennes hand när hon är liten och sjuk stackaren.
/Tessan