Du har så rätt Jannika. Det är så lätt att bara bli hatisk mot denna man, men man måste försöka tvinga sig att se på vad det var som ledde till att han förvandlades till detta. Han har ju också varit ett barn med drömmar om framtiden...Vad gick så fruktansvärt fel?Jannika skrev:Mina barn och andras ungar. Varje unge som går förlorad är en potentiell 42-åring. Alla barn är allas ansvar. Tydligare än så här blir det inte.
Jag blir så förbannad när man läser i tidningen om att mannens anhöriga säger att "det kommer som en chock" och "att han har gömt sina mörka sidor för oss". HAn är ju för f-n en dömd sexförbrytare! Varför har ingen nära honom sett till att han får vård!!!! SLUTA BLUNDA!!!
JAg tror att fler brott kommer att bli uppklarade med att de tog denne man. Säkert ouppklarade våldtäkter, kanske även fler mord.
Allt har kommit så nära. Inte bar att han har rört sig i samma trakter som man själv rör sig. Utan också genom att du, Jannika, har skrivit om det här. Hoppas att Englas alla nära och kära kommer genom det här