Å, vad spännandeannawahlgren skrev:Och nu är efterlysningen av små kurbebisar ute (på Kurbarnens hjälpforum för barn upp till ett år, och på Kackelforum.)
SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008
Apropå kräktåg måste jag nog varna speciellt för sträckan Söderhamn-Sundsvall och allra värst är det mellan Hudiksvall och Sundsvall. Då handlar det bara om att profylax-andas och blunda
. Jag kan dock rekommendera åksjukebanden som finns på apoteket, dvs armband som trycker på en akupunkturpunkt på handleden och motverkar bl a åksjuka, de funkar bra!!!
Okej, inte jättebra men fördelen jämfört med Postafen är att man är som en trött zoombie i 24 timmar utan kan vara rent av social efter resan
.
Med tanke på det så känns det rätt bra att bo såpass nära Gastsjön så att jag kan köra bil!
Det ska bli jättekul att träffa alla!
/Hönsmamma
Med tanke på det så känns det rätt bra att bo såpass nära Gastsjön så att jag kan köra bil!
Det ska bli jättekul att träffa alla!
/Hönsmamma
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
-
Gäst
Ser nu att jag var lite otydlig
- det är postafen som gör att man blir supertrött i 24 timmar medan åksjukearmbanden inte har några biverkningar alls. Så jag vill varmt rekommendera de där armbanden (finns att köpa på apoteket!)
/Hönsmamma
/Hönsmamma
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
Hönsmamma - kanske du och jag ska möta upp efter vägen? Jag har plockat upp resenärer från tåget tidigare år, kanske ska vi agera taxi i år också
Jag ska in i Bräcke på ICA och packa maten vi ska ha med oss upp, så om du har lust..?
Vilka tider på dagen är det tågen kommer?

Jag ska in i Bräcke på ICA och packa maten vi ska ha med oss upp, så om du har lust..?
Vilka tider på dagen är det tågen kommer?
LCHF
Jag är glad om det finns ägg
annars äter jag det som serveras och hoppar över kolisarna, tacksam om det inte är mjöl i såser och sånt.
Kram Kristina
Jag är glad om det finns ägg
annars äter jag det som serveras och hoppar över kolisarna, tacksam om det inte är mjöl i såser och sånt.
Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
-
Gäst
Nu har jag bokat om. Jag tar också nattåg och anländer vid 06 på torsdagsmorgonen. Så vi blir 3 som kan dela taxi!
Det betyder att jag har en biljett över om någon vill ha den. Plats bredvid KajsaIE och Ulrikaj på dagtåget
. Den var ju då inte ombokningsbar
Förresten, vad ska JAG hjälpa till med? Jag bakar väldigt gärna fikabröd, men det är det väl ingen som äter här bland alla LCHF:are????
. Annars är jag en fena på att städa...

Det betyder att jag har en biljett över om någon vill ha den. Plats bredvid KajsaIE och Ulrikaj på dagtåget
Förresten, vad ska JAG hjälpa till med? Jag bakar väldigt gärna fikabröd, men det är det väl ingen som äter här bland alla LCHF:are????
Oj, så tidigtTinis skrev:Nu har jag bokat om. Jag tar också nattåg och anländer vid 06 på torsdagsmorgonen. Så vi blir 3 som kan dela taxi!![]()
Vilken tid kommer det andra tåget med resenärer? Om jag ska plocka upp några, menar jag
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Vad jag behöver veta är folks ankomsttider och avresetider, så att jag kan förbeställa lämpligt stora taxi/bussar
TACK, Emma80
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
TorpSara