Själv har jag svettats pustat och frustat, och önskat mig lååångt bort på mitt body combat pass idag, men sen tänkte jag nej jäklar heller, här ska inte de andra, anna, LO, blomman, fjällmor osv bli mer fit än mig så idag boxades och kickade jag järnet. Troligtvis kommer jag inte kunna röra mig i morgon, men det är det värt
och LO jag vet, jag är en periodare med allt nästan så jag är medveten om att jag kan tappa intresset lika fort som det kom, men med er tjejer så räknar jag med stöd när det börjar kännas motigt att masa sig iväg på träning.
Mitt mantra idag var, jag fixar det, jag är inte sämst
Ställde mig på gymmets våg idag, har inte vägt mig på flera veckor, senast vägde jag 71kg och är 169 lång så det börjar bli lite potatis säck varning över det hela. och efter det har byxorna blivit ännu mindre, men idag ställde jag mig på vågen och Tada!! 69kg YES! Jag är på gång 8) 8) 8) \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
min målvikt är 60 kg, den trivdes jag med. Är en sådan där tjej med bred rumpa, kraftiga lår, och spinkiga armar och tunn överkropp, så här tränar vi extra med armhävningar och situps i hopp om lite mer jämn fördelning av fläsket
Vet ni vad jag gjort mer idag, ny vecka som det är och allt, jag har gjort en egen mat och träningsdagbok av ett skrivhäfte,
i det tänkte jag fylla i vad jag ätit till frukost lunch mellanmål och middag, om jag tränat, hur länge och vad, Men det mest spännande är att jag tänkte fylla i humöret fm, em och kväll. Då borde jag ju snart se vilken mat som är mer negativ på mitt humör, och vilka dagar jag är på topp och vad jag ätit då. Sen tänkte jag göra en notering en gång i veckan för att se om vikten ändrar sig.
Måste bli en träningsdag eftersom jag inte har någon våg hemma,
hemma går jag efter kläderna, och nu börjar det bli bättre passform så det känns uppåt.
idag står det i min träningsdagbok:
Frukost: Ägg skinka och en liten rågbrödskiva Humör: Morgontrött
Lunch: mannagrynsgröt (skolmaten måste jag få bättre koll på så att jag kan undvika värsta fällorna är lite feg att be kokerskorna laga egen mat åt mig för att jag är bland de magrare på mitt jobb) Humör glad
Mellanmål: Banan och fettsnål kvarg och frysta bär Humör före mellanmål dåligt irriterad
Midddag; Färsbiff och grönsakspytt med thaismak mmmmm
träning: 1 timme bodycombat, Humör kväll: Toppen
ska bli kul att se hur humöret påverkas av maten och om man märker någon skillnad beroende på mat.
Nä nu ska jag krypa tidigt i säng, njuta en tidning och sedan sova en god natts sömn
Ha det gott tjejer