Jag har haft ett stort leende på ansiktet sedan jag läste detta i går! Ungefär så här:Nat skrev:Uppdatering!
Resultat:
:!:Han skelar nästan inte alls längre, kan inte komma ihåg när jag senast såg hans högra öga "sticka iväg".
:!:Han kryper numera korrekt korsvis även upp och ner för trappor.
Han kan fortfarande inte åla på rätt sätt själv utan vår hjälp men det går framåt.
Han har så smått börjat veva även den vänstra armen, dock vevar han ff ojämt mycket med armarna.

Att ögat inte "sticker i väg" är en så stor vinst, att ni (höll jag på att säga) kan lägga ner Doman, och ändå har gott samvete för resten av livet.
Fast det säger jag ju inte, förstås!

De bästa programmen är de man klarar av att hålla. Oavsett hur litet det är. Känner man att det inte funkar med matten, så gör inte den. Gör läsning och motorik i stället. I en ideal-värld hinner man med allt man vill, i vår värld får man hålla tillgodo med det man hinner med. Så är det.
Dessuten kräver matten mycket, för att "fastna" så jag börjar tänka på att revurdera mina råd om att börja med matten...

Man kan göra matte på ett litet sätt, hålla sig till mängderna under 25 kanske, och göra ekvationer med dem.
Jag känner för egen del att det skulle vara "överkomlig."
Iallafall, well done med det ni har åstadkommit hittills! Jag tar av mig hatten!