Litet skräp på väg....

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Oj vad det är nära nu.
Jag är fortfarande övertygad om att det är en liten tjej.
Jag gissar på maj-barn, men inte riktigt än. Ett par veckor till får du nog stå ut :D

Härligt med din naprapat. Hoppas han får gehör för sin tejp i lite större omfattning, så att det når fler behövande.

Jag lovar att hälsa golv-tanterna :lol: om jag träffar på dem ;)

Varm kram

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Ja tänk så tokigt det kan bli när man inte läser igenom det man skrivit innan man skickar iväg det. Golftanter ska det ju vara och inget annat. :wink:

Father A är nu på plats i Göteborg, härhemma har vi varit i stallet och tagit hand om vår lilla häst Lukas. Han har fått nytt spån i boxen och så har Sigge ridit en kort sväng för första gången. Salig var han, satt och smackade så Lukas skulle gå lite snabbare. Emil hoppade över ridturen, han föredrog att leta efter maskar.

I em ska vi ta bilen till syrran, vi brukar ju gå men nu orkar jag faktiskt inte det så vi får offra miljön en smula. Hemma hos syrran finns nämligen tre kusiner som kan roa grabbarna ett par timmar medans jag och söstra mi dricker lite te och tar igen oss. Smart va :?: :!: :wink:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Tänker på dig susan och skickar en jättestor kram från Dalarna. :heart:
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Stora kramar från Nancy. Nu börjar det ju närma sig med stormsteg :shock:

Skulle det tvärt emot vad Father A påstår bli en liten tjej tycker jag att "Maja" passar så fint ihop med Emil och Sigge :heart:

:heart:
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Här händer det inte mycket kan jag lova. Sammandragningar, visst men endast sporadiska och inga rejäla som säger att det är något riktigt på gång. Har varit och jobbat hela dagen och får väl ge mig av i morgon igen om det inte drar igång inatt.

Själv tycker jag att jag gått lite väl länge över tiden men det är ju bara för att Emil och Sigge behagade komma så där lagom tidigt så de var klara och mådde bra. Det här lilla skräpet tänker tydligen ligga kvar och gotta sig ett tag till verkar det som.

Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

cool tjej 8)

/Fjällmor
Elle

Inlägg av Elle »

Spännande! Tänk, snart får ni snusa på lill*n :heart:

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hallå..! Var är duuu? Har du fått bebis..?

Spännande...

:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Jannika

Inlägg av Jannika »

Åh, vad spännande!

Jag har precis varit och hälsat på en tvåveckors Nellie. Hur fin som helst! Alldeles slät, lite bruntonad hy och snajdig svart frilla. :lol: Min mammas sambos första barnbarn. Nästan som släkt. :heart: Supercoooola föräldrar och en mallig farfar, haha!

Snart har ni en såndäringa liten hemma hos er! :shock:

Kram till alla MamaSusisar! Jannika
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Häääääär ääääääär jag! :)

Idag är jag i v 38+0, alltså helt otroligt för så här länge har minsann inte de andra killarna stannat kvar i magen. Är detta skräpet en lat typ som inte orkar komma ut eller en blyg tjej :shock: eller......

Mår bra, men måste erkänna att jag är otålig, tycker att skräpet borde behaga att komma snart.

Ska nu lägga mig raklång i soffan och lata mig, det kanske hjälper.

Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Nämen käraste Susypusy, jag var HELT säker på att du snusade liten bebbe vid det här laget!
Nu tror jag lille gossen har goda smaken att vänta med födelsedag till nästa vecka, för han och jag tänker nämligen dela dag :wink: :lol:

Vila dig i form, det gillar jag :thumbsup:

Stor puss!

Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
blivandemamma
Rådgivare/advisor

Inlägg av blivandemamma »

:shock:
Trodde också att du snusade bebben. Men det är ju en tjej den här gången. Och fint folk kommer alltid sent :wink:

Kram!

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Elle

Inlägg av Elle »

Jag förstår att du börjar bli otålig, du brukar ju inte behöva vänta på juvelernas ankomst :wink: Följer din tråd med spänning :D

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Ewa

Inlägg av Ewa »

Träffade din kompis i affären idag, med medföljande liten ärta :heart: Tänk att ni snart ska ha en sådan liten plutt också. Som man kanske får snusa på en smula om man sköter sina kort rätt :wink: :lol:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

SusanD skrev: Är detta skräpet en lat typ som inte orkar komma ut eller en blyg tjej :shock: eller......
nej då... varken eller..

det är:
Fjällfolket skrev:cool tjej 8)

/Fjällmor
:wink:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"