Försvunnen Engla!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
sömnlös
Inlägg: 295
Blev medlem: fre 23 feb 2007, 14:29

Inlägg av sömnlös »

Neeeej! :cry: :cry: :cry: :cry:
Jag önskar att allt vore en ond dröm. Så fruktansvärt hemskt.
Det borde inte få hända :evil: :evil: :evil:
:heart: Med prinsessa -04 och prins -06 :heart:
SusanD
Rådgivare/advisor
Inlägg: 3703
Blev medlem: fre 27 jan 2006, 16:51
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

:cry: Jag har inga ord, lider med familjen, tänker på er alla.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Susanne G
Inlägg: 1202
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:15
Ort: malmö
Kontakt:

Inlägg av Susanne G »

Jag finner inte heller några ord. Blev chockad när jag läste på text-tv att han erkänt. Kunde inte tro att det var sant.

Många kramar till dig Jannika. :heart: :heart:
Och mycket styrka och kramar till Englas familj :heart: :heart:

Hur överlever man som förälder?

Susanne
Susanne G
Dotter född 25/6-04
Kurad vid 4-månader.
Dotter född 31/10 -09. Sm från start.
Gablex
Inlägg: 777
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 11:46
Ort: Skåne

Inlägg av Gablex »

Det här är så hemskt att det inte går att ta till sig. :cry: Vilken rätt hade han att avsluta hennes liv?? Sänder alla varma tankar och känslor jag kan uppbåda till hennes familj.
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

Hittar heller inga ord, annat än Nej, nej nej.

Tänker pa dig och dina och pa Englas familj.
:heart:

Kramar
Maria
:heart:
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
LindaVega
Inlägg: 2443
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 22:20
Ort: Östersund

Inlägg av LindaVega »

Ofattbart :cry: Skickar alla mina tankar till Englas familj ikväll :heart: Hur överlever man :cry:

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
K-ina
Inlägg: 1485
Blev medlem: tor 09 dec 2004, 10:15
Ort: Närke

Inlägg av K-ina »

Jag är stum ikväll... och tom... :cry:
Jannika skrev:Mina barn och andras ungar. Varje unge som går förlorad är en potentiell 42-åring. Alla barn är allas ansvar. Tydligare än så här blir det inte.
:heart: :heart: :heart:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Nancy

Inlägg av Nancy »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jag vet inte vad jag skall skriva. Är så ledsen för allas skull, för lilla Engla, hennes familj, alla som engagerat sig och hjälpt till.

Är mitt i det hemska fylld av enorm tacksamhet över mina töser som sover gott i sina sängar och samtidigt så rädd inför allt ont som finns i världen.

Det skall inte vara såhär, livet skall inte ta slut på det här sättet :cry:

Skickar även en jättestor kram till dig Jannika.

Nancy
Dixie
Inlägg: 182
Blev medlem: tis 30 okt 2007, 11:07

Inlägg av Dixie »

Jag menade så som Jannika skrev att man hade fått fast honom redan när han hade mördat Pernilla år 2000, om en DNA bank hade funnits eller kanske ännu tidigare... Kanske har han fler mord på sitt samvete? Det är många år mellan 2000-2008... Men en DNA-bank är kränkande menar många politiker mfl.

Det kan ju DNA banks motståndare förklara för de/den som blivit utsatt för denna typen av brott och mindre fruktansvärda brott också... :evil:

Jag är bara så fruktansvärt arg.

All styrka till Englas familj :heart: och till DIg Jannika :heart:
Marie
Mamma till Älsklingen :heart: 060501 i mitt hjärta. Godbiten :heart: 070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta :heart: 090414
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Tack alla ni! :heart: Det är tunga hjärtan i Stjärnsund idag...
Dixie
Inlägg: 182
Blev medlem: tis 30 okt 2007, 11:07

Inlägg av Dixie »

Jag vill skriva en dikt till Englas familj som vi fick av min bror och fru när vi förlorade David i v.38. Jag vet tyvärr inte vem som skrivit den.


Var inte så lessna

Var inte så lessna, jag sover inte.
Jag är tusen vindar som blåser,
jag är diamantglittret på snön,
jag är solsken på mognat vete,
jag är det milda höstregnet mot din hud.

När du vaknar i gryningsdunklet
är jag det lätta suset av fåglars flykt
och sången av ett annat liv.

Jag är de milda stjärnorna
som lyser dig hem i natten.
var inte så lessna, jag är hos er.

Jag är ljuset, jag är fri.


:heart: Till minne av Engla :heart:
Mamma till Älsklingen :heart: 060501 i mitt hjärta. Godbiten :heart: 070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta :heart: 090414
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

:cry: :heart: ÅÅÅÅHHH.... Jannika, jag vill bara beklaga sorgen och säga hur ledsen jag är. Fick veta sent i går kväll på nyheterna. Finns inte ord för hur fruktansvärt det måste vara för er och de anhöriga! :cry: :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Ottilia
Inlägg: 354
Blev medlem: sön 09 jan 2005, 00:28
Ort: Uppsala

Inlägg av Ottilia »

:cry: :cry: :cry: :heart: Engla!

/Ottilia
Mamma till flicka född 040903.
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vilken underbart vacker dikt, Dixie :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Lovis
Inlägg: 424
Blev medlem: ons 19 okt 2005, 12:16
Ort: Borås

Inlägg av Lovis »

Jag är alldeles tom :cry:
Sitter här med tårarna strömmande efter din dikt, Dixie. Så vacker.
Att förlora sitt barn....det värsta, värsta....hur kan man gå vidare?
Varför känns det man vill skriva så klichéaktigt? Hur finner man orden?
Tänker också på mamman i Arboga som förlorat båda sina små barn.
Tre små nyanlända änglar leker i himlen.
---------------------------------------------------------------------

Mor till två små tjejer födda -05 och -07. De är båda Barnaboksbarn.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"