IDA - jag beundrar det du gjorde, det var himla starkt gjort.

{|= Modig du ÄR!

Det viktigaste tycker jag är att man alltid kan stå för det man säger, och då blir det ju inte jobbigt inför knäppgökarna, snäpp dem rejält på näsan. [-X De måtte ha riktigt dålig självkänsla.
Det blåååååser på Gotland. Så det var passande att C fick en drake idag. Vojne vad kul det var.
Varit på kalas idag o C o J hade finskjortan på sig o var så himla goa o glada o mumsade glass o kanelbullar...mamman kunde inte låta bli att äta bullar och 2 st dessutom... =P~ :-& i morrn är en NY dag, himla tur.
Annars har farfar till barnen varit här på fm o det var trevligt för barna, för de träffas inte så ofta.
I morrn kommer en kompis med barn...o jag känner hej hopp, oj vad folk vill ses nu när det är fint väder, då passar det minsann?!! Men visst, kom o ät muffins med oss o hoppa i vår studsmatta en stund ni!!! Jag vill inte åka nånstans i onödan, hemma bäst. \:D/
Sophie, jag ska plinga min kära mor snarast o kolla när vi ska åka upp o så meddelar jag dig sen. Upplägget låter ju himla bra. Jag tipsar gärna, har ju varit hotellreceptionist läääänge förut så jag kan kobben ganska bra!
Vad roligt med gotlandsträff. Jo, ni åker från Nynäshamn som kiki sa. Kika på deras hemsida.
Tror ni att jag fick iväg ansökan då? I morrn kväll får jag fixa det. Och jag har sämsta tålamodet på sånt där, vill veta med en gång.
I morrn blir det sommaryoga igen...instruktören fick diskbråck i nacken, så det är en vikarie, men det ska bli skönt att röra på sig igen!
Dusch o sängläge. Jag smälter så när storgossen säger till mig att han tycker om mig, mamma - vill kramas o pussa o klapp på kinden...gulle dig Caesar!
Jag har så goa barn!