I'm back! 8)
Nu har jag varit borta ett tag och fått längta efter både man och barn. Kom hem igen i söndags iofs men på nåt vis kanske mitt forumberoende blev lite botat på kuppen?! Men, det vore väl synd!
Men det är också som KajsaIE skriver, på sommaren vill man vara ute mycket och jag har tillbringat en del tid med att gräva och plantera och rensa i trädgården också när barnen lagt sig. När de är vakna blir det inte så mycket gjort även om vi pysslar i trädgården då också.
Jag är dålig på att kommentera och komma ihåg men jag ser att vi nästan miste dig Gottis! Vad bra att du är tillbaka igen iallafall.

Det är ett rätt speciellt forum det här. På mest gott men lite ont också faktiskt. 8) Nivån här är så hög att jag iallafall känner att det tom kan vara lite nervöst att skriva ett inlägg på något annat forum.

Saker och ting kan ju så lätt missuppfattas, tyvärr. Då får man lägga lite mer tid på sitt inlägg och det kan, iallafall för mig, leda till att jag inte skriver alls istället. Då blir det lite småhafsiga inlägg här istället.
Sen kan du väl inte städa istället för att få Reikibehandling heller! Man ska vara snäll mot sig själv. Iofs känns det skönt när man städat också men det finns en risk i att man tar på sig någon martyrroll också... Tycker jag iallafall.
Här har det blivit äckelkallt och nu på kvällen har det börjat regna också. Tur att jag jobbade idag och ska jobba imorgon också. 8)
Hörrni. Vi skulle behöva lite fler kacklare tycker jag. Om det är någon som läser så kan ni väl hoppa in? Det är så roligt att läsa lite löst om andras dagar och funderingar och man måste ju inte kommentera alla andras inlägg. Jag gör inte det iallafall. Hoppas ingen tar illa upp av det! Det är ju kul när det man skriver blir kommenterat men jag blir inte ledsen om det inte blir det heller.
Satt här på kvällen och tittade på kort ända sen påskas som vi laddade ur kameran nyligen. Har bara tittat på kameran innan. En del bra kort men inte ett riktigt bra på hela familjen från Hannes dop.

Iofs är det inte lätt att få två barn att titta i kameran och det finns nåt som är ok, men ändå. Sen är det nästan inga på mig med barnen. Jag får säga till mannen att ta helt enkelt. Fast så tjock som jag är så kanske det är lika bra att inte vara med. Jag var så nyttig i flera veckor efter påsk och gick ner nåt kilo men nu har det nyttiga tagit slut på nåt vis... Eller, snarare jag har lagt till det onyttiga igen. Måste skärpa mig.
Imorgon ska vi ha konditionstest på jobbet. Jag har inte gjort nåt på evigheter. Hjälp!

Men kanske kan det blir motiverande. Får se! Jag utlovar rapport imorgon.
Godnatt, godnatt.
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.