Borås djurpark lördag 9 juni kl 10
Klart att du ska med anna!
13 låter bra! Jag kanske hittar till Slottskogen, men jag behöver ledsagare sedan.
Hur länge brukar ni hålla på?
Jag räknar nog med att hälsa på någon i Göteborgtrakten under helgen, annars hade jag erbjudit både anna och Kvacke att vi kunde samåka (dock inte alla såklart) Men ni kanske kan...
/LO
13 låter bra! Jag kanske hittar till Slottskogen, men jag behöver ledsagare sedan.
Hur länge brukar ni hålla på?
Jag räknar nog med att hälsa på någon i Göteborgtrakten under helgen, annars hade jag erbjudit både anna och Kvacke att vi kunde samåka (dock inte alla såklart) Men ni kanske kan...
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Tipsa via PM
Här har du en som håller koll på ALLT som händer på forumet
8)
Tack, tack, då kommer vi gärna!
Jag och båda flickorna, eller bara jag och Ida, vi får se!
LO/ du vet ju hur mitt lokalsinne är...
Men faktum är att förra träffen missade jag en avfart
MEN, körde mot Fredrikshamns/färjeskyltarna, hade liksom inget val, och insåg plötsligt... hmmm...undrar om inte detta kommer leda mig rätt
Och det gjorde det
Plötsligt kände jag igen mig, Järntorget o.s.v
Jag var så STOLT
När jag sedan skulle åka hem körde jag flera mil fel pga vägbygge...
Men det är en annan historia
Ja, jag kan ju hämta upp kvacke!
Men är ni säkra på april? Tänk om det är svinkallt...
kram anna
Här har du en som håller koll på ALLT som händer på forumet
Tack, tack, då kommer vi gärna!
LO/ du vet ju hur mitt lokalsinne är...
När jag sedan skulle åka hem körde jag flera mil fel pga vägbygge...
Ja, jag kan ju hämta upp kvacke!
Men är ni säkra på april? Tänk om det är svinkallt...
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
-
Gäst
Ni kan ju alltid skriva ut karta på vägbeskrvining från Eniro
.
Angående vädret, så är det riktigt risigt väder så har Naturhistoriska museet öppet 11-17 på söndagar. Det ligger ju alldeles intill Plikta (den stora lekplatsen) i Slottsskogen, så det är bra alternativ om man vill vara inne. Där finns ett fik också
.
Parkeringen närmast Plikta är på Vegagatan, vid Slottsskogens vårdcentral. Åker man spårvagn är den närmaste hållplatsen Linnéplatsen. Ni kan ju pm:a lite innan och få mitt mobilnummer, så kan jag guida om ni kommer vilse!
Kramkram från tjejen med koll 8)
Angående vädret, så är det riktigt risigt väder så har Naturhistoriska museet öppet 11-17 på söndagar. Det ligger ju alldeles intill Plikta (den stora lekplatsen) i Slottsskogen, så det är bra alternativ om man vill vara inne. Där finns ett fik också
Parkeringen närmast Plikta är på Vegagatan, vid Slottsskogens vårdcentral. Åker man spårvagn är den närmaste hållplatsen Linnéplatsen. Ni kan ju pm:a lite innan och få mitt mobilnummer, så kan jag guida om ni kommer vilse!
Kramkram från tjejen med koll 8)
Jag tog mig frihet att ändra rubrik, om någon mer skulle känna sig sugen att hänga på. Så blir ingen förvirrad.
Eller någon kanske, som letar efter den gamla rubriken
/LO
Eller någon kanske, som letar efter den gamla rubriken
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
LO/: Detta skrev nilam till mig sist, det var eg. inte den väg jag siktat på från början,
men det var den det blev:
Tror att det är lättast för dig att följa skyltarna mot Fredrikshavn.
Vid Järntorget följer du skyltarna mot Salgrenska längs Linnegatan, ev så kör du höger och upp på Nordensköldsgatan, vänster på Vegagatan och tills det tar stopp då är du precis vid plikta eller Naturhistoriska museiet
Ja, nilam, det blir spännande att träffa honom
Han var ju inte ens synlig sist, du bara berättade det ju 
Mest verkar det bli diplomerade kurare
Men någon mer "avfälling" blir det väl? Jo, t.p!
Eller
kram anna
Tror att det är lättast för dig att följa skyltarna mot Fredrikshavn.
Vid Järntorget följer du skyltarna mot Salgrenska längs Linnegatan, ev så kör du höger och upp på Nordensköldsgatan, vänster på Vegagatan och tills det tar stopp då är du precis vid plikta eller Naturhistoriska museiet
Ja, nilam, det blir spännande att träffa honom
Mest verkar det bli diplomerade kurare
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Jag hoppas kunna dyka upp, inget planerat den dagen mer än att jag hoppas ha en liten minskrutt som förhoppningsvis är lite äldre än någon dag. Har jag otur kommer jag med magen i vädret... Men jag avvaktar med besked tills jag vet läget på lillskruttsfronten.
Kram
Kram
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-
Gäst
Majamamma, hade varit jättekul om du kunde komma! Jag tycker bebisen kan komma ut nu, så att ni hinner landa och ladda för Slottskogssbesök
Nu är vi, om jag inte är helt fel ute:
JennyH, med Anton 1 år och pappan
Blomman, med 5 års- och 7 års-vildingar
Kvacke, med Wilma 1,5 år
/LO, med Vera 3 år
anna, med 4- och 6-åring
Nilam, med liten bebiskille och storasystrarna?
ev Majamamma, med pyttebebis och Maja
Vad många vi blir!! Hoppas fler vill komma!

Nu är vi, om jag inte är helt fel ute:
JennyH, med Anton 1 år och pappan
Blomman, med 5 års- och 7 års-vildingar
Kvacke, med Wilma 1,5 år
/LO, med Vera 3 år
anna, med 4- och 6-åring
Nilam, med liten bebiskille och storasystrarna?
ev Majamamma, med pyttebebis och Maja
Vad många vi blir!! Hoppas fler vill komma!
-
Gäst
Ny smyger jag ut igen
Glad påsk!
-
Gäst
-
Gäst
-
Gäst
Efter att ha aktiverat tankeverksamheten för dagen med hjälp av lite the, tror jag att det blir så här: jag och kejsarinnan kommer, hon får sova i vagnen. Jätten Billing ryms inte i någon vagn längre
så han får antagligen stanna hemma med maken... helger är ändå deras gemensamma heliga tid.
Sötsaken den mindre får då sova till 14.30 som vanligt, och där efter delta i festligheterna... 8)
SÅ kul!
SÅ kul!