Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Klart att du ska med anna!
13 låter bra! Jag kanske hittar till Slottskogen, men jag behöver ledsagare sedan.
Hur länge brukar ni hålla på?

Jag räknar nog med att hälsa på någon i Göteborgtrakten under helgen, annars hade jag erbjudit både anna och Kvacke att vi kunde samåka (dock inte alla såklart) Men ni kanske kan...

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Tipsa via PM :?:
Här har du en som håller koll på ALLT som händer på forumet :wink: 8) :lol:

Tack, tack, då kommer vi gärna! :D Jag och båda flickorna, eller bara jag och Ida, vi får se!

LO/ du vet ju hur mitt lokalsinne är... :oops: Men faktum är att förra träffen missade jag en avfart :oops: MEN, körde mot Fredrikshamns/färjeskyltarna, hade liksom inget val, och insåg plötsligt... hmmm...undrar om inte detta kommer leda mig rätt :?: Och det gjorde det :!: Plötsligt kände jag igen mig, Järntorget o.s.v :!: Jag var så STOLT :!: :D
När jag sedan skulle åka hem körde jag flera mil fel pga vägbygge... :oops: :roll: Men det är en annan historia :?

Ja, jag kan ju hämta upp kvacke!

Men är ni säkra på april? Tänk om det är svinkallt... :shock:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ni kan ju alltid skriva ut karta på vägbeskrvining från Eniro :wink: .

Angående vädret, så är det riktigt risigt väder så har Naturhistoriska museet öppet 11-17 på söndagar. Det ligger ju alldeles intill Plikta (den stora lekplatsen) i Slottsskogen, så det är bra alternativ om man vill vara inne. Där finns ett fik också :D .

Parkeringen närmast Plikta är på Vegagatan, vid Slottsskogens vårdcentral. Åker man spårvagn är den närmaste hållplatsen Linnéplatsen. Ni kan ju pm:a lite innan och få mitt mobilnummer, så kan jag guida om ni kommer vilse!

Kramkram från tjejen med koll 8)
nilam

Inlägg av nilam »

anna!! jätteroligt om ni kommer :D Då får jag visa upp den med snopp :shock: :roll: *kräkstolt* som fanns i magen förra gången

//N
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
blomman

Inlägg av blomman »

Jag ska nog kunna dyka upp, tror jag, med mina vildingar!
Vi tar med mat, va? Eller fika, eller nåt sånt? Eller tänkte ni bara en lek och pratstund?
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Jag tog mig frihet att ändra rubrik, om någon mer skulle känna sig sugen att hänga på. Så blir ingen förvirrad.
Eller någon kanske, som letar efter den gamla rubriken ;)

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

LO/: Detta skrev nilam till mig sist, det var eg. inte den väg jag siktat på från början, :oops: men det var den det blev:
Tror att det är lättast för dig att följa skyltarna mot Fredrikshavn.
Vid Järntorget följer du skyltarna mot Salgrenska längs Linnegatan, ev så kör du höger och upp på Nordensköldsgatan, vänster på Vegagatan och tills det tar stopp då är du precis vid plikta eller Naturhistoriska museiet

Ja, nilam, det blir spännande att träffa honom :D Han var ju inte ens synlig sist, du bara berättade det ju :D

Mest verkar det bli diplomerade kurare :shock: Men någon mer "avfälling" blir det väl? Jo, t.p! :D Eller :?:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Majamamma
Kontakt:

Inlägg av Majamamma »

Jag hoppas kunna dyka upp, inget planerat den dagen mer än att jag hoppas ha en liten minskrutt som förhoppningsvis är lite äldre än någon dag. Har jag otur kommer jag med magen i vädret... Men jag avvaktar med besked tills jag vet läget på lillskruttsfronten.

Kram
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
kvacke

Inlägg av kvacke »

Vi kan då också men Anna vi kan nog inte samåka. Tänkte ev passa på att hälsa på en kompis i Göteborg efteråt så vi stannar en stund.
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Gäst

Inlägg av Gäst »

Majamamma, hade varit jättekul om du kunde komma! Jag tycker bebisen kan komma ut nu, så att ni hinner landa och ladda för Slottskogssbesök :!: :D

Nu är vi, om jag inte är helt fel ute:
JennyH, med Anton 1 år och pappan
Blomman, med 5 års- och 7 års-vildingar :wink:
Kvacke, med Wilma 1,5 år
/LO, med Vera 3 år
anna, med 4- och 6-åring
Nilam, med liten bebiskille och storasystrarna?
ev Majamamma, med pyttebebis och Maja

Vad många vi blir!! Hoppas fler vill komma!
:D :D
blomman

Inlägg av blomman »

åhå Jenny, Erik-pappan ska med !
Kanske Jimmy-pappan också ska med så de kan snacka landskap!?
Gäst

Inlägg av Gäst »

:) Ursäkta om jag stör men jag har fått indikationer på att det finns intresse för en kurs i Aktivt föräldraskap i Göteborg. Därför tänkte jag att det är lämpligt att bryta in i denna tråden för att länka till http://fof.egetforum.se/viewtopic.php?t=67. Kika gärna in där om ni är intresserade :D !

Ny smyger jag ut igen :wink: !

Glad påsk!
Gäst

Inlägg av Gäst »

13.00?

Hum.. :roll: Det är preciiis då som jag brukar lägga ett styck kejsare med medhavd kejsarinna för långsömn. Söndag, noterar jag. Hur gör ni, har inte läst hela tråden, är detta med eller utan barn? Med, misstänker jag... 8)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej Päivi!

Med barnen, självklart (om man vill, och om barnen vill :wink: ). Kan kejsarparet sova i vagn :roll: :D ? Ursprungstiden var 14, men så passade det bättre med 13 för vissa. Anton kommer med, sovandes som en stock tills kl 14 (är min plan iaf... :lol: ).

Åh, det hade varit så kul om du kunde komma!! :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

Efter att ha aktiverat tankeverksamheten för dagen med hjälp av lite the, tror jag att det blir så här: jag och kejsarinnan kommer, hon får sova i vagnen. Jätten Billing ryms inte i någon vagn längre :roll: så han får antagligen stanna hemma med maken... helger är ändå deras gemensamma heliga tid. :heart: Sötsaken den mindre får då sova till 14.30 som vanligt, och där efter delta i festligheterna... 8)

SÅ kul! :D
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"