Hans aptit är ju inte som vanligt! Har erbjudit välling när det inte gått ner mer mat & dricker massa vatten!
Bjussar på några kvartar så hoppas vi att det blir en kortvarig förkylning
LisiBlom skrev:Jag ljuger [-X
Schemat ser ju inte alls lika ut som sist jag skrev det!![]()
7.30 morgon & 220 ml välling
9 sova 30 min
11 lunch & frukt
12 sova 2h
14 mellis
16 sova 20-30 min
17 middag
19 gröt
19.30 sova natt 12h
Det tog alltså 20 min att somna nu idag på morgonluren & så vaknade han efter 15 min bara. Måste vara för tätt mellan sovningarna då....om man skjuter på den så blir ju allt för skjutet...den sista luren får ju inte hamna för sent heller. Hur göra?!
:thumbsup:LisiBlom skrev:Jag ökade på vekentiden mellan de två första lurarna och han har sovit bättre på dagsluren sen dess och klarat av skarven själv.
Även detta låter toppen! =D>LisiBlom skrev:Min strategi på morgnarna är att göra ingenting och de senaste morgnarna har han sovit väldigt bra
Vi har ingen väckarklocka men ska nog pröva det!
Börja med korta pass som du smygövervakar, för att kunna avbryta innan han ledsnar. Välj med omsorg det vakenpass där han brukar vara nöjdast. Och så självklart NYA SPÄNNANDE saker att utforskaLisiBlom skrev:Vi har haft ensamlek men den blev inge bra då han var sjuk och klarade högst 5 minuter....vill tillbaka till ensamleken igen. skulle behöva lite tips på förutsättningarna för en god ensamlek dock!![]()
![]()