Nancy skrev:ps. har inte fått svar på huruvida jag fortfarande är välkommen i sällskapet...antar att "no news is good news![]()
![]()
![]()
ds.
Neheee du, vad har du fått det ifrån??? SJÄLVKLART är du välkommen, allt annat skulle vara omöjligt, ju
Nancy skrev:ps. har inte fått svar på huruvida jag fortfarande är välkommen i sällskapet...antar att "no news is good news![]()
![]()
![]()
ds.
Jannika skrev:Jag är en person som gått ner 12 kg sedan Nella föddes, kanske mer!
Snyggt jobbat Jannika
![]()
Det känns ju väldigt bra! Jag kan ju till och med skippa vågen eftersom jag inte har någon (skulle jag få en i present av darlingen Nancy skulle jag ta väldigt illa upp, haha!) och helt enkelt visualisera mig själv på en fiktiv våg med summan 62 i rutan.
![]()
Om maken skulle dristat sig att köpa våg UTAN att jag uttryckligen bett om det skulle nog äktenskapet hamna i rejäl gungning skulle jag tro... Så jag måste till makens försvar säga att han shoppade på min önskan och överraskade mig med en riktigt tjusig variant i rostfritt
![]()
![]()
![]()
Så jag MÅSTE ha tappat nåt kilo på mitt rännande, tycker jag.![]()
Vad säger "nypet" i midjan
Tror ABSOLUT att det nu är minst 13 kilo som försvunnit.
Jag tycker vi har det lite trivsamt här på vår hedniska ö, eller vad säger ni? Nancy, du får jättegärna sitta under min palm. Jag kan vifta dig lite med ett palmblad och fixa lite palmhjärtan. Du är ju trots allt invalido fortfarande. Och en av mina favoriter här på forumet.
Åh tackar käraste du
Låter precis som något jag skulle behöva 8)
![]()
Kram Jannika
Tur att det snart är kalas med tårta och bullar så hjärnan kan fortsätta att fungera.I mitt nya liv fullt av fysisk aktivitet och alldeles för lite snask glömde jag för en stund bort att det inte är särskilt lämpligt att springa runt på järnvägsspåret. Det kommer tåg där. De kör fort. Jag måste återuppta min sockerrika diet om jag ska överleva till jul!