Jag har en kille på 5 månader som sover jättebra på nätterna ,men ej på dagarna! Känns som jag är den enda med detta problem!
Han somnar 19.30 varje kväll och vaknar 6.30,hör inget av han på hela natten,så har det varit i 2-3 månader!!
Men på dagarna funkar ingenting!
Eftersom han somnar helt själv på kvällarna utan hjälp,och sover hela natten tycker man att han borde kunna somna om själv på dagarna med,men nej!
Tyvärr så började jag med en dum grej när han var mindre ,och det var att söva han med vagnen eller att buffa/skaka i sängen(har dessa vyssan lull på den) han till söms
Och det är jättesvårt att få bort nu,försöker nu sluta innan han somnar in,men han blir så ARG då,och det förstår jag ju,han är ju så van att jag springer in och drar i vagnen direkt,men nu har jag bestämt mig,det blir inge mer vagndragning,har ställt ut den i förrådet,och används bara ute,han sover nu i sin spjälsäng på dagarna med,men nu har jag nästan fastnat i att skaka i sängen istället för mycket
Och ja,jag vet, detta är mitt fel
Men nu är det slut med detta.
Och sen har han en dum vana som han nästan jämt har haft och det är att han JÄMT vaknar efter 1 halvtimme och är jättesvår att söva om.
Ja,till min fråga,går det att köra SHN-kuren bara på dagarna