Hej
Hoppas att alla har det bra! Här är det bara fint men KALLT! Vi hade ju vant oss vid sommar och sol och poolbad på gården. (Några nya bilder på FL) Isak har varit och kollat sitt hjärta och nu var det bara ett litet hål kvar mellan kamrarna, mindre än 1 mm. Hjärtläkaren tyckte att det såg jättebra ut. Sköööönt! Här har det för övrigt hänt grejer:

Igår införde vi nytt schema med två lurar för Isak. I förrgår grät han sig genom sista luren och sov inte alls.

Så vi satte oss med penna och papper, jag och darlingen och bestämde följande:
8.00 Godmorgon!
10.45 Lunch.
11-13(30) Sova
14.30 Gröt
16.00-16.45 Sova
17.30 Ersättning
19.30 Nattslurk
20.00 Godnatt!
Jag skulle helst vilja att han sov 2,5 timme första, för att få ihop det med Allis sovtider (12.30-14.00) och sedan bara 20 minuter. Det har fungerat ypperligt igår och idag. Han är så klart SKITTRÖTT där första luren har suttit tidigare, men med lite diskning eller utebus så går det snart över! Vidare rapporter kommer...

Idag har vi flyttat ihop småisarna. På em hjälptes vi åt att köra in Isaks spjälsäng in i Allis rum och vi har varit där och dammsugit och fixat och gjort så fint. Läggningen gick jättebra, faktiskt. De somnade inom 3 minuter. Själva läggningen blev inte riktigt som jag tänkt mig... Planen var att jag skulle lägga Isak först, tillsammans med Allis, och sedan stoppa henne i säng. Men hon var inte alls intresserad av det utan sprang iväg till tv:n...

Jag la ner Isak på golvet och hämtade henne. Under tiden hann han bli sur och inte det minsta skrattig 8-[ Men jag bara la Allis, tog upp Isak, tvärkillade honom lite och la honom också. Ramsade ut och inväntade faktiskt protester eftersom det blev så konstigt. Isak klagade lite, precis som han brukar, och sedan sov båda

Så ikväll är vårt sovrum tomt... Som du säger Mia så känns det lite vemodigt. Men skönt också.
Nu ska jag gå och blanda mig en Martini och spöa darlingen i Chicago
Kram Lua.