Babyskor

Utrustning, inredning, kläder och prylar
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Gulle dig, det var de skorna jag ville ha. La dem i min korg och när jag sen skulle bekräfta kom det upp att de var slut.

Faran är över :wink: Så tusentack för allas hjälp. Mormor kom nu innan badet med två par gympadojor, endast 199 kr st, iallefall billigare än vad vi hittat hittils. De satt kanonbra, med kardborre. Å så nöjda de blev. Vi var ute då och de hade hemsnickrade grejer på fötterna. Lisen fick på skorna och knatade iväg, och Mina likaså.

åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Härligt! :lol:
Jag får väl hitta någon annan att köpa dessa grymt söta skor åt ;)

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"