Duggan, att sätta ord på värsta farhågan är att hon är utvecklingstörd, vilket jag ju inte tror hon är. Som TorsMamma refererar till AW så tror jag man vet om något verkligen är fel och det tror jag inte det är med Alice. Jag ska stå på mig!!
Nian skrev:
, Nej, den ska verkligen inte få förstöra våra fina dagar då vi njuter av tillvaron. BARN SKA JU NJUTAS som AW skriver!! Inte ska sådana här saker få ta bort den glädjen. Du tyckte jag skulle be om lite bakomliggande statistik och det ska jag be om när jag kommer dit. Idag ringde BVC för att ändra tiden och då frågade jag varför jag skulle dit igen och om det var vanligt. Hon svarade lite slingrande att de måste skicka till barnläkare om de är osäkra och att det var fler saker än klossen. Även att hon inte vänder sig från rygg till mage samt att huvudet inte riktigt följde med då läkaren försökte dra henne upp från liggande till sittandes. Dock blev läkaren imponerad när hon la henne på mage att hon var så stark i nackenAllt kommer i sin takt och en gul kloss far inte skaka det fundament du byggt med Alice och star sa tryggt pa.
TorsMamma skrev
Vad gullig du ärSpontant tänker jag:
- Kom till mig så skall vi laga mat
Indra, tänk om jag gått på ditt BVC istället. Här har det redan varit ett par orosmoment. När Alice bara var 10 dagar gammal var hon röd i armhålan och fick remiss till Danderyds sjukhus. Där var de inte glada att vi kom med tanke på smittorisken för en sådan liten. De tyckte BVC själva kunde rådgett om svampen som det var. En annan gång tycket BVC att hennes huvud var lite litet (mitt huvud är inte heller så stort
Som tur är finns ju istället detta forum där man kan få svar på sina frågor! Är så glad för att detta forum, AW och att Ni finns
För att övergå till något helt annat; Ålder, jag är 32.
När det gäller tygblöjor har vi inte heller testat det.