Hej, Var på BVC för 6 mån koll och vaccin igår. Så det är detta som gäller: 7220gr och 73cm lång

(tror hon mätte någon cm fel faktiskt för huvudet var nog inte dikt an exakt)
Indra: Jo, på kontrollen med läkaren igår så sa han typ, oj, mammig redan. Han är tidigt i utvecklingen. Jepp sa jag.
Han är inte riktigt som BB säger med social och älskar ALLA, för Tor väljer kräset vilka han gillar minsann. Och han är inte så mammig hemma precis, bara när andra försöker FÖR mycket om man säger.

Jag ser det mest som att han vill vara lite nära och behöver mycket uppmuntran och bli sedd. Och det är mest mysigt tycker jag.
Anna&Viktor och Sidda med flera: Jo Tor kan rycka till som om han blev rädd, han kan ha stunder som är förtvivlade och massor av annat. Även börjat låta i sömnen m.m. Men jag ser också att det händer MASSOR i utvecklingen nu.
Han har t.e.x hittat gasen framåt i kravlandet och inte bara roterar och backar numera

Han sitter mera stadigt, håller på med fötterna på nya sätt om än fötter inte är en nyhet, man bara kan använda dem annorlunda.
Sidda75: Var noga med att inte ta upp ur sängen och är förberedd på ytterligare ett par nätter då hon kommer ifrågasätta denna flytt och om det verkligen inte finns vargar i det andra rummet.
Men Sidda då, inte skall väl attityden av självklarhet vara förberedd på 2 kvällar problem? [-X
Har du inte talat om för henne den FANTASTISKA LYXEN med eget rum? Det är ju värsta partyt!!! Man kan joxa hur mycket man vill, snacka och ingen bråkar med en, snurra run ostört, prutta och bajsa i lugn och ro. DET kallar jag en FÖRMÅN

Leta inte problem där inga finns brukar det ju heta
Sofias mamma: Välkommen!!

The more the merrier =D>
Vaknar hon FÖRE 4 på natten gör man INGENTING för på natten händer ju INGENTING. I vargtimmen kan man försöka sig på en vargtimmes kur. Du kan läsa den på sidan 7 i denna tråden. Men jag gör pangramsa och sen INGENTING, ibland går TorsPappa upp och gör lite husljud tills han somnar om. Men han skriker aldrig och är inte ledsen mest bara vaken till den nya dagen och detta skall helst annonseras ut lite glatt. Svaret på detta är ju glatt att det är natt fortfarande.
Men, blir det underhållning så har man gått för långt, för på natten händer INGENTING:
Se där, här sitter jag och skriver och du har strålande rapporter. ](*,)
Grattis =D>
TorpSara skrev:TorsMamma skrev:TorpSara: Vad tror du om att lägga mittenluren kl. 11.30 och em luren kl. 16 eller 16.15 (och kanske då ha den 20 min)? Sen kapar du mittenluren med 30 senare vid behov.
Middagsluren är redan ändrad så!
Hmm, men tror du att det funkar att natta honom för eftermiddagsluren redan efter 1,5 timme? Just nu vill han INTE sova efter två timmar, det har skitit sig hela veckan med kvällsluren...

Jag menar ju att om mittenluren är 2,5 timmar så blir det ju 2-2,15min till nästa lur, men fortfarande 3 timmar till natt. Funkar inte det?
Här skriver jag som den självutnämnda ordförande på tråden

Inte meningen.
Ha en bra dag allabody!