Äter för lite?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Sofias mamma

Uppdatering

Inlägg av Sofias mamma »

Hej!

Dags för en uppdatering. Kuren avbröts tyvärr av mig då jag tog upp :oops: :( Sofia flera nätter i rad då hon var sjuk (det gör jag INTE om, om det inte är akutbesök som behövs..). Efter hjälp o peppning av Mia (TACK :D ) så började jag i stort sett om med kuren och det var såklart tufft i början för alla, men det har gått jättebra. Har nu genomfört uppföljningsveckan sen ett par dagar och är inte helt framme än, men nästan. Hon somnar oftast lugnt och sover till 07, oftast med något uppvak. Uppvaken klarar hon oftast av själv, men ibland lägger jag henne tillrätta o ramsar ut.

Dagarna återstår att ta tag i nu, men nätterna fungerar som sagt jättebra :thumbsup: . Är så glad över att ha hittat hit till forumet och är tacksam för all hjälp och stöd jag har fått! :heart: Har läst massor om vargtimmen ex och följt de råd som står och nu sover hon oftast gott under dessa timmar med.

Kram från en glad mamma som är mitt uppe i zombieperioden :shock: :) (då man får börja sova igen..).
:heart: Storasyster född sept 2006. :heart:
:heart: Lillasyster född mars 2010. :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Härligt :D :thumbsup:

Kan du inte skriva in här och berätta - snääälla :wink:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010

Kram Mia :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"