har en son på 15 månader som vi kurat. Senaste två veckorna har det varit lite si och så med nattsömnen, samt att han börjat protestera vid läggningen också. Även dagsömnen är sämre än förut.
Tidigare hade vi det så ofattbart bra: glad kille somnade själv medans han låg och småsnackade, sov natten igenom och när han ev vaknade till som somnade han om bums med en kort ramsa. Ramsan behövdes inte alla gånger heller. Sov som en ängel tills vi väckte honom eller vaknade själv och låg och pratade lite tills vi kom in. Sov alltid bra och vi fick ofta väcka efter 2 timmar på dagen. Inga problem med läggningen där heller.
Vi har m a o inte fått mycket träning på att använda verktygen senaste tiden. Men NU behövs dom!!! Ni som är experter här, hur länge bör jag vänta mellan ramsorna för att göra rätt? Vi går t o m in och lägger tillrätta ibland, när nån av oss tröttnat på att höra gnäll. Kanske är dumt...? Jag står med klockan i handen och kollar så jag inte ramsar för ofta, men det blir oftast en varannan minut. För ofta?
Jag är väldigt tacksam om vi kan få lite tips. Det har hjälpt oss förut