sidan "blinkar" och konstigt text

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Saara
Inlägg: 230
Blev medlem: sön 19 jun 2005, 14:49

sidan "blinkar" och konstigt text

Inlägg av Saara »

Hej! Sedan vi bytte till ny skärm så funkar inte dessa förträffliga sidor som de ska på vår dator. Sidorna "blinkar el. flimrar" (i brist på bättre ord) och då jag skriver inlägg kommer det konstig text längst upp på sidan

t.ex.:Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/annawahlgren.com/www/forum/includes/page_header.php:447) in /home/annawahlgren.com/www/forum/includes/page_header.php on line 480

Det måste ju ha ett samband med skärmbytet, men hur få det fixat? Nån som varit med om nåt liknande? Det konstiga är att det bara händer på AW-forum, inte andra forum eller webbsidor...förbryllande :?
Mamma till två godingar födda 2002 resp. 2005
Får mammainspiration ur Barnaboken och detta forum
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Så gjorde det hos mig idag. Det har inte hänt förr, men jag gick och valde om teckenkodning i innehållsmenyn till Västerländsk och då fungerade det igen. Vet inte om det är samma grej som hänt dig, eller något annat dock...
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Saara
Inlägg: 230
Blev medlem: sön 19 jun 2005, 14:49

Inlägg av Saara »

Tack Ewa! Tyvärr var det inte det som fattades, inställningen var västeuropeisk redan :( Nåväl, vår datagurukompis borde komma och hälsa på i dagarna så jag får fråga ifall han har nån teori.

Hej svejs!
Mamma till två godingar födda 2002 resp. 2005
Får mammainspiration ur Barnaboken och detta forum
Mindy
Inlägg: 1190
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 18:13
Ort: Umeå

Inlägg av Mindy »

Sorry, här kan jag inte hjälpa till. Det är första gången jag hör talas om det. Det troligaste är att det rör sig om individuella datorinställningar/virus eller något för annars vore jag nog mailbombad. :wink:

Hoppas att det löser sig med datagurun! :D
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hände mig också idag på den här sidan, alla andra sidor fungerar bra dock. Underligt...
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"