Utomordentlig vagningsvagn säljes!

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
carin73

Utomordentlig vagningsvagn säljes!

Inlägg av carin73 »

Nu vågar jag sälja av vagningsvagnen. 8) En äldre Emmaljunga med det rätta gunget. :wink: Hade jag haft plats hade jag gärna sparat den som ett (positivt!) minne. Men kanske hellre att den ger en till liten unge långa och goda nätter. :D

Se annonsen eller pm:a.
http://www.blocket.se/vi/10264018.htm

Hälsn. Carin

Ps. Visst får man göra lite diskret reklam när man vill sälja något privat? Har sett några andningslarm tidigare. Hittar inte för mitt liv "reglerna" någonstans. "Ton och Vision" går inte att nå. :? Plocka annars bort detta inlägg omedelbums.
Tre härliga söner 2003, 2006 och 2010. Sover som grisar tack vare kur resp standardmodellen.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Re: Utomordentlig vagningsvagn säljes!

Inlägg av annawahlgren »

carin73 skrev:Visst får man göra lite diskret reklam när man vill sälja något privat? Har sett några andningslarm tidigare.
:D Ingen fara. Nyckelorden är just diskret och privat :wink:

Och så tänker jag mig ju att det som "annonseras" ska ligga i de små barnens intresse. Jag blev alltså sur på en sådan där sidfotsannons som gjorde reklam för någons studio med ett sminkat vuxenöga. Där tycker jag reklamen ligger i vederbörandes eget intresse, inte i något litet barns.

Men jag ska försöka formulera någon sorts regler.

(Hur menar du attTon och Vision inte går att nå? Ton och Vision är bara huvudrubriken på den avdelningen som innehåller bl a introduktionen till forumen, och den kommer du väl åt :?: )
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
carin73

Inlägg av carin73 »

(Hur menar du attTon och Vision inte går att nå? Ton och Vision är bara huvudrubriken på den avdelningen som innehåller bl a introduktionen till forumen, och den kommer du väl åt )
Ahh, jag gick via menyn längst ner till höger ("Jump to: Select a forum") och då såg det ut som om det var en egen avdelning för hur man får och inte får uppföra sig. :wink:

Ingen som vill köpa vagnen?! :shock: Uppger man koden "På natten sover alla som grisar" så får man den för 200. 8)

Hälsn. Carin
Tre härliga söner 2003, 2006 och 2010. Sover som grisar tack vare kur resp standardmodellen.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
father of sons

Inlägg av father of sons »

:D

Jag vet en familj som är intresserad, har du kvar vagnen?

:D
carin73

Inlägg av carin73 »

Tyvärr! Såldes nu ikväll! (via det här forumet :D ).

// Carin
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"