... hur började förlossnignen...
-
Gäst
-
Nancy
Jenny: Instämmer med Päivi
Ni borde ha lite kontakt framöver och inför eventuella flyttplaner tala er samman
Vågar man föreslå liten golvläggarkurs som inflyttningspresent för paret X
Tycker din flytthistoria är helskön
Lite småläskigt nästan.
Jannika: En sak som jag funderat på kring detta med horoskop :-k Bebisar bestämmer ju inte alltid själva när det skall födas. Ibland blir det planerade snitt eller igångsättningar. Hur påveras deras personlighet av att andra inverkar på deras ankomstdag
Päivi: Nämen fick jag vara med i din dröm
Hoppas att jag var trevlig O:)
När man läser dina datum kan man ju tänka att visst, Päivi har inte passerat BF ännu MEN med tanke på hur kroppen din lurats sista tiden så har det nästan känts som om du passerade BF för länge sedan... Om jag inte minns fel så sa väl någon till dig att det inte var otänkbart att lilla bebisen skulle födas lite tidigare
Men du tycker nog att det "löftet" inte var mycket värt

Tycker din flytthistoria är helskön
Jannika: En sak som jag funderat på kring detta med horoskop :-k Bebisar bestämmer ju inte alltid själva när det skall födas. Ibland blir det planerade snitt eller igångsättningar. Hur påveras deras personlighet av att andra inverkar på deras ankomstdag
Päivi: Nämen fick jag vara med i din dröm
När man läser dina datum kan man ju tänka att visst, Päivi har inte passerat BF ännu MEN med tanke på hur kroppen din lurats sista tiden så har det nästan känts som om du passerade BF för länge sedan... Om jag inte minns fel så sa väl någon till dig att det inte var otänkbart att lilla bebisen skulle födas lite tidigare
-
Gäst
"Regnet sakta öser ner, tiddel-tiddel-pom..."
Jo du Nancy, nog känns det som om man skulle ha passerat BF med råge, i och med att man började Lyssna På Kroppen så jäkla tidigt...
Men: hääär händer ju inget och mera av det samma...
"... björnens fötter fryser så, tiddel-tiddel-pom-pom-pom.."
Mera hallonte, någon..?
Jo du Nancy, nog känns det som om man skulle ha passerat BF med råge, i och med att man började Lyssna På Kroppen så jäkla tidigt...
Men: hääär händer ju inget och mera av det samma...
"... björnens fötter fryser så, tiddel-tiddel-pom-pom-pom.."
Mera hallonte, någon..?
Hallonte? Nej! Men det är alltid dags för en mumsbit!
Följer tråden med intresse och minns hur lång denna väntan kan bli! Är du medveten om att de allra flesta i landet tycker att December bara rusar förbi???
Måtte tempot lugna ner sig litet så att jag hinner steka köttbullarna?! 
Visst är det underligt det där med hur man upplever tiden!
Följer tråden med intresse och minns hur lång denna väntan kan bli! Är du medveten om att de allra flesta i landet tycker att December bara rusar förbi???
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
-
Gäst
Köttbullar och jag vet inte vad...
Jag menar, jag äter ju, men är inte ett dugg intresserad av mat, det är små portioner och "nu äter du" - mentalitet...
Och OM jag nu måste vänta till 28/12
-
Fjällfolket
-
Gäst
-
Gäst
Heeeej igen!
INGEN Päivibebi i sikte. Nu har ju till och med Fuglesang kommit till skott.
Har i o f s väntat i 14 år. Är nog inte skorpa...
Nancy, det finns två skolor. Eller två och en halv...
A) Igångsättning inte bra. Då får man försöka hitta det egentliga datumet och tiden med div beräkningar.
B) Barn kommer när de ska. De väljer själva hur innan de föds beroende på vilka erfarenheter de behöver i denna inkarnation. Oavsett metod. Alltså blir födelsetiden alltid korrekt.
b)Se ovan minus reinkarnationstanken.
Jag sällar mig till B)
Kram Jannika
INGEN Päivibebi i sikte. Nu har ju till och med Fuglesang kommit till skott.
Nancy, det finns två skolor. Eller två och en halv...
A) Igångsättning inte bra. Då får man försöka hitta det egentliga datumet och tiden med div beräkningar.
B) Barn kommer när de ska. De väljer själva hur innan de föds beroende på vilka erfarenheter de behöver i denna inkarnation. Oavsett metod. Alltså blir födelsetiden alltid korrekt.
b)Se ovan minus reinkarnationstanken.
Jag sällar mig till B)
Kram Jannika
-
Fjällfolket
Päivi! Nu lånar jag tråden bara för att berätta för JennyH - och dig - om min kusins "erfarenhet" av JordBävning!
Han befann sig i USA och det var jordbävningstrakter... Man hade pratat om det och han FÖRVÄNTADE sig ett litet litet skalv. Efter en lååååång och blööööt natt satte sig kusinen upp i sängen och sträääääääääääkte på sig. Läääääääääääänge. När detta stretchande var över fick han höra av flickvännen som satt bredvid att det precis då hade varit ett skalv!
Flickvännen - som för övrigt är uppvuxen i Chile - tyckte att han hade sumpat sin chans!
Nu ska jag häva mig i säng! Tänker på hur ofta värkar sätter igång på nätterna - kanske de kommer NUUUU! Eller är du här i morgon också Päivi?
Han befann sig i USA och det var jordbävningstrakter... Man hade pratat om det och han FÖRVÄNTADE sig ett litet litet skalv. Efter en lååååång och blööööt natt satte sig kusinen upp i sängen och sträääääääääääkte på sig. Läääääääääääänge. När detta stretchande var över fick han höra av flickvännen som satt bredvid att det precis då hade varit ett skalv!
Nu ska jag häva mig i säng! Tänker på hur ofta värkar sätter igång på nätterna - kanske de kommer NUUUU! Eller är du här i morgon också Päivi?
Mamma till två pojkar.