Det blev ett + !!!!
Det blev ett + !!!!
Hej alla kära!!!
Jag har inte varit här på ett tag men kände mig lika varmt välkommen ändå nu när jag kom tillbaka!
Som jag skrivit i Gästboken så har vi "tränat" på att få till en liten!
Båda mina döttrar finns i statistiken för när minipiller INTE fungerat!
Nu ville jag och min man få lov att känna hur det skulle vara att faktiskt planera,träna och se fram emot allt med spänning. Vi började "kela" aktivt ca en vecka efter sista mens dagen.. Sen har vi tagit det som det kommer, mest pga att inte stressa. Jag önskar att jag kunde ge lite av min fertilitet till kvinnor som har problem med sin, för PANG det tog direkt. Ska ha min mens imorgon och eftersom jag känt mig "gravid" i en vecka nu så testade jag mig. Jovisst, ett klart blått +!!
Nu blir det hålla tummar och ta det lugnt ett bra tag framöver!
Ville bara dela min glädje med er!!
Kramar Petra
Mamma till 2 (Troja 2 den 26 nov, Liv 8 den 7 jan)[/i]
Jag har inte varit här på ett tag men kände mig lika varmt välkommen ändå nu när jag kom tillbaka!
Som jag skrivit i Gästboken så har vi "tränat" på att få till en liten!
Båda mina döttrar finns i statistiken för när minipiller INTE fungerat!
Nu ville jag och min man få lov att känna hur det skulle vara att faktiskt planera,träna och se fram emot allt med spänning. Vi började "kela" aktivt ca en vecka efter sista mens dagen.. Sen har vi tagit det som det kommer, mest pga att inte stressa. Jag önskar att jag kunde ge lite av min fertilitet till kvinnor som har problem med sin, för PANG det tog direkt. Ska ha min mens imorgon och eftersom jag känt mig "gravid" i en vecka nu så testade jag mig. Jovisst, ett klart blått +!!
Nu blir det hålla tummar och ta det lugnt ett bra tag framöver!
Ville bara dela min glädje med er!!
Kramar Petra
Mamma till 2 (Troja 2 den 26 nov, Liv 8 den 7 jan)[/i]
-
*frieda*
-
Malin, 3-barnsmor
Tack!!!
Tack alla ni vänliga själar! Det känns fortfarande overkligt, men som vanligt vid graviditet (har felvänd livmoder) så känner jag mol och tryck då och då, så "knottet" gör sig påmint!!
Wow vad detta ska bli spännande, vill så gärna ha en kille! Självklart är även en tös lika välkommen men det hade varit kul med en liten påg ihop med mina töser..
Varma kramar i höstmörkret!!!
Ps. Jag gjorde en beräkning på BF och den prickade rätt in på min mans födelsedag 9 juli, kan det bli mer tydligt att det är ett litet önske barn? Peter ville ha en liten till sommaren för vi andra är höst och vinter..ds
Wow vad detta ska bli spännande, vill så gärna ha en kille! Självklart är även en tös lika välkommen men det hade varit kul med en liten påg ihop med mina töser..
Varma kramar i höstmörkret!!!
Ps. Jag gjorde en beräkning på BF och den prickade rätt in på min mans födelsedag 9 juli, kan det bli mer tydligt att det är ett litet önske barn? Peter ville ha en liten till sommaren för vi andra är höst och vinter..ds
Grattis!
Själv är jag redan i v 29! Tiden går så oerhört snabbt!