Våga ge sig ut???

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Pepparkakan

Våga ge sig ut???

Inlägg av Pepparkakan »

När jkan man våga ge sig ut? (:?)På stan och så, fika mm, gå och äta gåsamiddag mm. Min plutt är på sin uppföljningsvecka. Det går bar. Han sover sina dagpass i vagnen (utom em passet kl 16, men skulle nog kunna sova i vagnen då med). Somnar utan gnöl. Jag vill ju inte att han skall vakna bara för att vagnen inte står stilla eller att det är för mkt liv mm. Börjar känna mig lite låst nu.
vet ju attd et iof är för pluttens bästa. Och jag vill ju att älsklingen skall må bra!(':)')
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Välkommen är du :lol:

Ta det lite lugnt nu. Du satsar kuren på ett fullständigt flexibelt liv där lilla barnet kan sova var som helst, äta var som helst, skötas av vem som helst - bara tiderna hålls heliga. Är inte det värt att vänta på en liten, liten smula till :?:

Planera lugnt dina utflykter till sovpassen. Fik springer inte bort, jag lovar :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Pepparkakan

Inlägg av Pepparkakan »

Tack Anna för svaret. Klart jag väntar, bara rädd att jag aldrig ska våga mig ut mer nu när han sover hela natten och vi må såååå mkt bättre hela familjen. Men jag får ladda med ATTITYD när det är dags!!
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D En sak i taget, heter det. Var sak har sin tid :wink: Du anar inte hur mycket rörligare och friare du kommer att bli än alla andra fiksittare :wink: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"