Efterlysning: hjärtebarnskontrollanter

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Efterlysning: hjärtebarnskontrollanter

Inlägg av annawahlgren »

:D Forumet - forumen - växer, och växer, och växer. Ordföranden LO och jag behöver hjälp :!: Det börjar bli omöjligt för oss två att själva hålla koll, varje dag, på allt som skrivs här, överallt. Liksom för Sagomamma, forumets administratör och moderator.

Vi anropar hjärtebarnskontrollanter!

Säkert har ni, kära forumister, ett eller vissa forum som ni kontinuerligt följer och bevakar. Det har jag! Dock inte alla. Barnaväntan och Barnasaker liksom IAHP-forumet missköter jag svårt vad gäller bevakning. Det blir blott sporadiska besök.

Nu har LO och jag förhoppningen att några av er helt enkelt skulle teckna er som hjärtebarnskontrollanter! Skicka ett PM till någon av oss eller båda och anmäl ert intresse!

Uppgiften är inte så betungande men viktig nog. Det gäller att (helst) dagligen avläsa det forum man oftast frekventerar ändå - sitt hjärtebarn. Och uppmärksamma att:

* Inget inlägg står obesvarat.
* Inget inlägg hänger i luften med svar som liksom inte räcker.
* Inget inlägg spårar ur i tonen obemött. Allt som skrivs på dessa forum ska leva och frodas under ledstjärnan SMÅ BARN SKA NJUTAS - OCH NJUTA SJÄLVA.

Anmäl er alltså, kära forumister! Hugg ett forum eller två som ni tror er kunna - och vilja - bevaka med visst ansvar. Uppmärksamma mig och/eller LO på sådant ni tycker bör uppmärksammas. Hjälp oss att hela tiden vara à jour. TACK!

På Kackelforum kommer de kära delegaterna att listas som särskilda hjärtebarnsföräldrar.

Med all vår tacksamhet,

Anna /LO
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "