Har nu bestamt att vi ska kura var lilla alskling innan mamma gar in i vaggen och dotterns ringar under ogonen blir annu morkare. Haller pa att laser in mig och kommer sakert aterkomma med fragor men jag har en initial, for att kunna planera in kurstart: vi ska flytta 27 oktober. Ar det dumt att kura innan dess, kommer vi fa borja om?
Om vi kurar innan blir startdatum nasta fredag kvall, vilket ger oss tva veckor innan vi flyttar. Om vi kurar efter flytt blir start 10 oktober och jag undrar om jag pallar en manad till av att bli vackt var och varannan timme...
Joanna ar 5,5 manader, sover i egen sang i eget rum och vaknar ca 5 ggr varje natt (ibland 2, ibland 7)
Tacksam for rad.
Kura fore eller efter flytt?
-
joannasmamma
Kura fore eller efter flytt?
/Katarina
Joanna född 14 april 06, kurad i oktober 06.
Samuel född 4 september 09, försöker oss på SM från början
Joanna född 14 april 06, kurad i oktober 06.
Samuel född 4 september 09, försöker oss på SM från början
Hej och välkommen hit.
Om du läser intensivt denna veckan så är jag säker på att ni kan kura innan flytt. Om ni sedan inte ifrågasätter det in infört, så kommer det att gå utmärkt att flytta.
Om ni är säkra på att det kommer att gå, så kommer det att gå. Det är det det mesta handlar om. Känslan i magen, eller Attityden av självklarhet.
/LO
Om du läser intensivt denna veckan så är jag säker på att ni kan kura innan flytt. Om ni sedan inte ifrågasätter det in infört, så kommer det att gå utmärkt att flytta.
Om ni är säkra på att det kommer att gå, så kommer det att gå. Det är det det mesta handlar om. Känslan i magen, eller Attityden av självklarhet.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
joannasmamma