denna sommar med värme och mycket gäster har fnurrat till mina tvillingar igen. de vaknar mellan 4-6 ggr per natt och gråter. Vi har införskaffat fläktar för att rumet ska vara svalt och försökt det mesta. Detta har nu pågått flera veckor och jag undrar ska man kura om, de är ju 15 månader gamla och jag vet inte om jag ska återgå till buffandet när de är så stora?
Vad jag undrar ska jag göra om kuren från början som när de var 8 månader eller ska jag göra på något annat vis? Middagsluren funkar prima och de somnar bra på kvällarna men de vaknar och är såååå ledsna....har provat att låta dem skrika men de slutar inte på en halvtimma...och längre står jag inte ut. Snälla hjälp mig ni som vet hur, jag är gravid i vecka 16 och vill lösa detta innan magen är för stor.
tvillingarna har börjat vakna igen
tvillingarna har börjat vakna igen
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.
-
Gäst
Hej
Sommarstök och den här hettan kan ju göra sömnen lite fnurrig. Jag skulle inte tro att du egentligen behöver kura om. Träna upp ramsan ännu mer så kan det nog räcka. Istället för att buffa, om det är riktig kris, kan du bara gå in och stoppa om eller lägga en solfjäder.
Har du testat att ramsa så fort dom vaknar till på kvällen? Det tog ganska lång tid innan jag hittade rätt tonfall för pangramsorna, men helt plötsligt funkade det bara.
Sommarstök och den här hettan kan ju göra sömnen lite fnurrig. Jag skulle inte tro att du egentligen behöver kura om. Träna upp ramsan ännu mer så kan det nog räcka. Istället för att buffa, om det är riktig kris, kan du bara gå in och stoppa om eller lägga en solfjäder.
Har du testat att ramsa så fort dom vaknar till på kvällen? Det tog ganska lång tid innan jag hittade rätt tonfall för pangramsorna, men helt plötsligt funkade det bara.
mina tvillingar
ska prova att ramsa mer, just nu har jag gått in och lagt om och klappat dem någon minut eller två tills de somnar men ibland blir krisen för stor och de vaknar båda vid fem och vägrar somna om.
Ska dock försöka ramsa mer, vill ju helst inte kura om..de kan ju sova igentligen:)
måste hitta pangramsan
Ska dock försöka ramsa mer, vill ju helst inte kura om..de kan ju sova igentligen:)
måste hitta pangramsan
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.