Mammut Maria mot nya mål!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Gäst

Mammut Maria mot nya mål!

Inlägg av Gäst »

:D Hej alla kära forumister! :D

:D Sedan snart ett års tid har jag så sakta börjat jobba som utbildningsledare för föräldrautbildningarna inom Active Parentings program och även enskild guidning i föräldraskapet kring bl a sömn, självkännedom och relationer. Under våren har jag fått det kära bekymret att denna verksamhet upptar mer och mer av min tid och därför kommer jag tyvärr inte längre att ha möjligheten att vara ordförande för forumet. Det är blandade känslor jag känner men mest av allt känner jag en stor glädje i att forumet utvecklats så som det har! Det är fantastiskt att se hur självgående forumet är och hur alla engagerat och sakligt hjälper varandra att nysta i sömnhärvor och annat =D> ! Det är, som Anna också sagt, så det var tänkt med forumet och nu känns det som att vi är där!

:D Jag har varit aktiv som ordförande på detta helt fantastiska forum i ett antal år under min föräldraledighet och det har varit en mycket betydelsefull tid för mig. Jag har fått möta er alla och fått erfarenheter av er och era barn. TACK för allt ni delat med er av och fortsätter att dela med er av :heart: ! Sluta aldrig med det - ni är så betydelsefulla :!:

:D Jag känner också en stor glädje i att ha kunnat hjälpa er på er väg i föräldraskapet och som guide i Barnabokens livsfilosofi. Jag vill tacka för all uppmuntran jag fått av er- vilken varit, är och förblir en stor drivkraft för mig!

:idea: Jag kommer självklart inte att försvinna helt utan dyka in då och då. En dos positiva föräldrar och glada barn måste man ha då och då :lol: !

:idea: Om man vill nå mig så gör man det via infon i "profile" och den till hösten kommande hemsidan! Välkommen!

:heart: De absolut i särklass bästa hälsningar från er Mammut! :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Kära Mammuten - det är med sor saknad och en massa vemod vi släpper iväg dig (tror jag kan tala för andra också, här) att pröva vingarna på egen hand. Meningen var ju inte att vi skulle gifta oss med dig. Meningen var att du skulle klara dig utan oss. Ha :lol: :lol: :lol:

All LYCKA TILL säger jag av hjärtat, och välkommen åter - närhelst du vill och hinner, och på vilka villkor som helst. Vi finns här för dig. Jag gör det alltid, i evigheten.

Ser fram emot att begapa hemsidan i höst :lol:

Än en gång - lycka till, och TACK för allt du gjort och varit här på denna hemsida och alla dess föräldrafora. Sagomamma och jag skulle ha klarat oss betydligt sämre utan dig... eller inte alls :evil: :!: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Allra bästaste Anna!

:heart: Jag kommer att vara dig evigt tacksam för att du gav mig tilltron, möjligheten och förutsättningarna för att vara där jag är idag! TACK! :heart:
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Lycka till! \:D/ \:D/ \:D/
Men vem blir forumets ordförande nu???
Vem ska axla manteln efter Mammut?

Hoppas att du får många solstrålar på vägen precis som du fått här.

Många Kramar

Katarina
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej Maria!
Jag kan bara meddela att det är svårt att hålla sig härifrån även om man jobbar, så jag tror inte att du kommer att försvinna. :lol: :wink:

Kram och lycka till!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Käraste Mammut Maria,

i vår familj har vi ett "tankemässigt altare" :wink: :D dit vi varje dag sänder tacksamma och glada tankar till alla de som hjälpt och stöttat oss på vägen.

Du har en stor plats i våra hjärtan :heart:

:D De allra varmaste lyckönskningar från Nancy med familj :D
Novas mamma

Inlägg av Novas mamma »

Åh vad jag kommer att sakna dig - dina trygga och kloka råd :!:
Du har hjälpt mig massor och betyder mycket även om jag aldrig träffat dig.
Jag lyssnade inte på dig från början när jag fick massor av råd men förstod snart att du hade alldeles rätt, som vanligt :lol: :lol:
Attityden är A och O och när jag tänker på dig är det just ordet "attityd" som dyker upp i mitt huvud....
Stort lycka till och jag är säker på att du kommer att få det jättebra även om du kommer att vara saknad på Forumet - glöm aldrig det.
Kram Alexandra och Nova - evigt tacksamma både i barn, föräldra och hundfrågor.... :heart:
Alexandra - mamma till
Nova - född 24 september 2005
Kelwin - född 6 oktober 2007 , 2 veckor tidig
Nova "kurad" vid 2,5 månader, 12 tim natt
Kelwin - standardmodell från start - 11,5 tim natt
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Tack för ALLT du tillfört!
Patrik Andersson

Pappa till Linnea född 03-10-11, Alexander som kom 19/8 2005 och så Matilda som föddes den 16/9 2007. Alla kurad sen start.

http://lottrik.blogspot.com
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, allra käraste Mammuten, för dina varma, vackra, kärleksfulla ord :heart: :heart: :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Tusen tack till alla - jag blir så glad av det ni skriver :heart: ! TACK!
mrs tall

Inlägg av mrs tall »

Nämen.. oj... :( Sitter här och funderar över hur snabbt vår lilla Skruttis har utvecklats från att vara ett litet skräp, med en mycket oerfaren mamma, till den stora kille han nu vid 7 månader redan är!

Mammut, du är helt fantistisk och du skall veta att du har varit den största hjälpen genom spädbarnstiden för oss här borta i USA. Utan dej vet jag nog inte var vi skulle vara! :D Hoppas vi får se dej här på forumet ibland ändå, även om du inte längre håller i tyglarna!

Vi önskar dej all lycka i ditt framtida arbete!
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Hej mrs tall!

:D Vad glad jag blir när du säger att jag har kunna hjälpa dig hela långa vägen till Amerikat! Vet hur du har tagit till dig det jag berättat om och genomfört på ett strålande sätt :thumbsup: ! Det är du som gjort jobbet och du har gjort det bra!

:D Tack för lyckönskningarna och visst kikar jag in här då och då!
Lena81

Inlägg av Lena81 »

Du har vart guld värd för vår familj :heart: :heart: :heart:
Vår älskade dotter sover kanon tack vare dig o din hjälp.... =D>

Stor bamse kram....
Hälsningar Filippas (född 10 november 05) Mamma och Pappa
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D TACK! :D :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"