Jag hade ju tänkt börja kuren nu i veckan
börja kuren nu, hmmm
börja kuren nu, hmmm
Läste inläget om att pårbörja kuren nu i juletider. Sagomamma svarade att det var bättre att vänta...
Är det dumt då? Vi ska åka ner till mina föräldrar den 21 dec, vilket innebär en tågresa på drygt 4 timmar. Vi stannari 1 vecka och sover i eget rum med Elsa. Är det ändå för många omställningar? Vill verkligen börja nu när jag har satt mig in och känner mig peppad.... 
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
I vårt fall så har vi ju en storasyster som hänger på också, och så ska vi alla sova i samma rum.
Jag kan inte börja ännu dock (först om en vecka tidigast)så därför blir det ju närmare julen. Fast vi ska bara fem mil bort, men vi kommer att bo borta i några dagar. Det som är mest annorlunda är ju själva sängen. Det går inte att "buffa" så bra i vår resesäng, då flyttar sig hela sängen.
/Helena
Jag kan inte börja ännu dock (först om en vecka tidigast)så därför blir det ju närmare julen. Fast vi ska bara fem mil bort, men vi kommer att bo borta i några dagar. Det som är mest annorlunda är ju själva sängen. Det går inte att "buffa" så bra i vår resesäng, då flyttar sig hela sängen.
/Helena
-
Gäst
Tack!
Tack för svar! Vi började kuren i natt (har lagt in lite frågor kring detta!) och det var jobbigt, men det känns hoppfullt. Spjälsäng har vi hos mina föräldrar så jag hoppas att det ska funka. Det SKA funka! 
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!