Kanske inte rätt plats, men

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Mamma till tre kottar
Inlägg: 14
Blev medlem: sön 28 nov 2004, 17:57
Kontakt:

Kanske inte rätt plats, men

Inlägg av Mamma till tre kottar »

Jag skulle vilja tacka för mig. Jag har läst mycket här och kommit till insikt om att det här forumet inte är för mig. I alla fall inte i dagsläget. Jag kommer att kolla huvudsidan lite då och då för att se om det kommer något om Doman, men det är allt.
Jag ville bara avsluta med att tacka för den tid som varit och önska alla lycka till. :)
Mamma till fyra kottar
Mamma till tre kottar
Inlägg: 14
Blev medlem: sön 28 nov 2004, 17:57
Kontakt:

hmmmm...

Inlägg av Mamma till tre kottar »

jag lyckas inte "avregistrera" mig - hur gör jag?
Mamma till fyra kottar
br
Inlägg: 684
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:28

Inlägg av br »

hej

En fråga : Vad är Doman?
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av father of sons »

Jag tror inte att man kan avregistrera sig ( :?: )
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

Hej Mamma till tre kottar!

Först - jag undrar också vad Doman är? Men främst - hur kommer det sig, att du tror, att det här forumet inte är något för dig? Jag vill uppriktigt gärna veta.

Det går inte att avregistrera sig, som på de flesta liknande forum. Men :? det behöver du kanske inte göra heller? Jag menar, utifall att...

Kit
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Gäst

Inlägg av Gäst »

1. Doman är Glenn Doman mannen bakom IAHP - kolla Annas krönika från Maj 2003

2. Varför jag tackar för mig. Jag har upptäckt att jag inte delar värderingar om barnuppfostran med majoriteten. Eftersom detta är ERT forum så vill jag inte tränga mig på. No hard feelings...

3. Kan man inte gå ur? Det bekymrar mig lite faktisk. Inte för att det egentligen spelar någon roll, jag kan ju helt enkelt strunta i att gå hit. Men jag skulle tycka att det var mer ärligt mot er och mot mig om jag fick göra ett värdigare avslut än så. Jag skulle uppskatta om det gick att ordna.
Gäst

Hoppsan

Inlägg av Gäst »

Guest här ovan var allts jag!
Gäst

Nämen!

Inlägg av Gäst »

Nämen!

Jag tror minsann jag HAR blivit avregistrerad? Eftersom det står Guest fast jag loggat in mig (trodde jag)

Då vill jag i alla fall Tacka så mycket för den tid som varit och önska alla lycka till i livet.

/Mamma till tre kottar
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"