teutonia Team S4

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
mia75

teutonia Team S4

Inlägg av mia75 »

Någon som har en sådan? Det lutar åt en sån syskonvagn till hösten så det skulle vara kul att höra vad ni tycker om den som har provat. :roll:

och kanske teutonia i allmänhet, negativt/positivt... :D
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
J och Å

Inlägg av J och Å »

Jag provkörde den i affären. Men kan säga så här. Det finns inte en chans att jag tänker köra runt på den. I och för sig jättelättkörd, men den och alla tvillingvagnar känns så stora.

Vi får ju två snart. Och Karl är bara över två år då. Men vi tänker inte ha ngn tvillingvagn alls. Men vi bor ju i princip på landet, och har alltså en bit att gå om vi ska någonstans. Och ärligt så tror jag inte vi tänker ta några långpromenader med tre barn + hund i sommar. Istället kör vi två vagnar, att sova i. Och åker vi till ex. affären får tvillingarna ligga i samma, skavfötters. Och åkbräda till Karl.

Men det är väl annorlunda om man bor i stan, då behöver man ju transportmedel och då är nog teutonian bra, lättkörd.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
indigo

Inlägg av indigo »

Jag är jättenöjd med den modellen! Vi har haft en mycket begagnad och klumpig syskonvagn fram tills nu och jag tycker det är en oerhörd skillnad. Den är lättkörd och förhållandevis smidig och det finns gott om plats för båda barnen.
Son, f?dd -04
Lillebror 051119
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"