Träning 2026

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
GulligaA

Re: Träning 2026

Inlägg av GulligaA »

Hej!

Skönt att höra att ryggen blir bättre :heart:
Väntar fortfarande på att det sär sista ska försvinna vid armbågen. Det enda som egentligen inte funkar är bicepsträning och enarmsrodd, där måste jag använda 3-4 kg hantlar fortfarande :evil: Lite småsur över att det hänger kvar....

Foten går det sakta med säkert åt rätt håll. Och stepmaskinen fungerade jättebra där :clapping: Kändes inget i hälen alls. Bra, för jag vill gärna få in lite mer kondition nu när jag börjat dansen. Som var superrolig :dance:

Fyra pass blev det:
Mån: Dans
Tors: Styrka ök
Fre: Styrka uk
Sön: Styrka ök

Kul med festival! Jag är alldeles för dålig att komma iväg på sådant tyvärr.
Bra jobbat med passet :humbup:

Nu känns det verkligen som att vi är tillbaka :jumpgreen:
Storasyster nov 2009
Lillasyster mars 2012
anna
Kontakt:

Re: Träning 2026

Inlägg av anna »

Hej! :)

Förstår att det känns trist att använda så lätta vikter till biceps och enarmsrodd, men BRA att du håller tillbaka när du känner att det inte funkar! :clap: Och så skönt med foten - att det går åt rätt håll! :heart:

Bra jobbat med alla dina pass och så roligt att höra att dansen var så rolig! :)

Mån: styrka i grupp
Tis: Styrka/rörlighet
Ons: Yoga
sedan blev det inget innan söndag som blev långpromenad + Yogalates

Nu känner jag i hela mig, att jag i princip kan köra på som vanligt igen med start denna vecka :) Kommer kanske göra om lite övningar här och där, men nu kommer jag kunna vara med på alla pass jag vill igen! :) :clapping:
Nästa vecka drar gymmet igång med höstschemat och lite nyheter, så nu gäller det att planera upp veckan :)

Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"