Bra tränat

Åh, den där påskprommenaden känner jag igen från tidigare, kul

Jag är INTE rörlig, speciellt gällande benen, och det blir bara värre

Har nog sträckt något på baksida lår, det gör ont precis där låret möter rumpan. Så det blev ingen löpning, och enbart en enkel uk-övning på styrkepassen i veckan.
Tis: Dans
Ons: Styrka hk (men lätt för benen dock)
Fre: PW 1 tim 10 min
Lör: Styrka hk, F&S
Sen har vi stegtävling på jobbet nu, vi tävlar kontoren mot varandra. Så det blir ganska många kortare promenader under dagarna för att samla steg. Sen kan man lägga in styrketräningspass också för att få poäng. Det är rätt motiverande faktiskt

Dottern tycker det är rätt roligt att hjälpa mig med steg och så, vi spelar in på dansen så vi kan öva mot något. Det är mest det där med uppvisningen hon inte vill att jag ska vara med på. Men jag har redan anmält mig

Men vilken härlig röst! Kul att hon håller på med musik/sång! Hon låter ju fantastiskt

Och så bli hennes rum ett gym

Vi har tömt garderober i källaren idag, jäklar vad grejer man har, blev mycket bärande och springande i trappor. (Och jag har så mycket handväskor så jag mår dåligt nästan, upptäckte jag

Vad kul att du för börja på café-jobbet igen, även om det inte är bra för träningen. Du verkar ju verkligen trivas

Är ledig tis och fre nu i veckan, då det är påsklov. Ska se till att hitta mycket rörelse och träning i dagarna!
Dansen har lov, så där får jag öva själv