Halloj!
Alltså löp-tiden, den är ju inget vidare egentligen, förutom för mig personligen
Jag hade 6:14/km i snitt, det ger ca 31 min och 10 sek på ett 5-km lopp... Ingen världsrekord direkt

Min snabbaste tid på ett 5 km-lopp var 6:01/km! Det är jag riktigt nöjd med. Ska försöka arbeta mig dit under sommaren
Hon var mer nöjd med fjärdeplatserna än vad man kan tro, hon har inte tagit sig till final i alla grenarna någon gång förut. Så hon såg det nog som ett framsteg faktiskt

Även om jag tror att en medalj eller två hade varit uppskattat
Man kanske har något att lära där
Och jag ska försöka lära av dig med att pussla in kortare och flera pass. Istället för två 1-timmes styrketräning i veckan, kanske jag sa försöka få till fyra halvtimmars-pass. Det skulle nog bli enklare faktiskt
Två pass denna vecka:
Fre: Styrka hk, i källaren
Sön: Styrka hk, på utegym
Ska utnyttja utegymmen i närheten bättre i sommar. Är en så härlig känsla, när det är finväder då

Idag när jag låg i en anordning för bänkpress, så kom det en fjäril och satte sig på bröstet

Det gav energi kan jag lova!
Styrkan är prio ett, så jag är glad att jag fick till två riktiga pass. Joggingen är mer lätt att bara plocka upp igen när tiden tillåter.
Aj då, tråkiga schweizare

Du kan inte säga åt dem att packa träningskläder
Trist med onsdagsträningen, men ibland finns det ju inte så mycket att göra åt saken. Det kommer fler onsdagar.
Oj oj, studentfixande, tur att jag har några år kvar.
Men bra tränat ändå! Du lyckas ju få ihop allt på något vis
Nu ska jag jobba lite till

Får ihop en del flextid att ta ut i sommar åtminstone...