Segt + problem m länkar

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
SanOsc
Inlägg: 38
Blev medlem: sön 14 aug 2011, 21:48

Segt + problem m länkar

Inlägg av SanOsc »

Hej på er!

Var några år sedan jag var inne på sidan. Men nu är den extremt seg, från att jag klickade på ’ny tråd’ till detta kom upp tog det ca 2 min. Varje klick tar en evighet. O jag har inte problem m andra sidor o nätverket fungerar i övrigt till allt.

Samma m länkarna. Älskar ju schemaförslagen, men länken fungerar inte längre. Kommer bara upp ”sidan finns inte”.

Är det något fel på min inställning eller är det samma för alla?
Storasyster 110719
Lillebror 150120
Mini-lillebror 210905
Alla tre SM från start
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Segt + problem m länkar

Inlägg av TorsMamma »

Hej SanOsc,
Tyvärr har vi i perioder haft problem med prestandan på hemsidan och på forum. Jag trodde jag hade hittat en något bättre lösning innan jul men sen när jag kom hem efter nyår så började det hela krångla igen. Om det fortsätter skall jag se om det hjälper att vi uppgraderar vårt server abonnemang, men tyvärr som med allt annat så kostar det oss en rejäl krona.
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Segt + problem m länkar

Inlägg av TorsMamma »

Hej igen, vi har nu på prov uppgraderat vårt abonnemang på webhotellet. Så återkom gärna med feedback på om det är bättre nu. :D
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
SanOsc
Inlägg: 38
Blev medlem: sön 14 aug 2011, 21:48

Re: Segt + problem m länkar

Inlägg av SanOsc »

Inte bättre för mig nu iallafall.

Hur kan man komma åt schemaförslagen när länkarna inte fungerar? Har ni något bra förslag? Det är liksom min livlina 🤪😂
Storasyster 110719
Lillebror 150120
Mini-lillebror 210905
Alla tre SM från start
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Segt + problem m länkar

Inlägg av TorsMamma »

Hej,

Det skall gå mycket bättre jag har bett alla att kolla. Om du försöker tömma din "cache" på browser om du har dator kan det hjälpa.
Här är i alla fall länk som fungerar till schematråden. viewtopic.php?t=153&start=60
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"