Hej alla träningvänner,
kan meddela att både 3- och 4-åringar kan vara väldigt behjälpliga med telefoner, paddor och datorern. 2-åringar är helt övertygade om att de är räddaren i nöden men där måste jag nog ändå höja varningens finger då deras tro på sin förmåga överskattas å det grövsta. Men glada är de i alla fall.
Rapport för v. 12
Mån - styrkepass hemma med fokus på armar, men även lite ben och så plankor, raka vanliga och sidoplankor
Tis - supersets ben, armar och bål, hualigen det var jobbigt. 1 tim med joggingskolan och nu var det tredje träffen som jag höll i själv, det blir mer och mer jogging och trevligt gäng är det.
Ons - Vilodag, och här vilade jag riktigt ordentlig kan jag lova.
Tors - cirkelträning med armhävningar, rodd, hantelpress, utfall, axellyft, plankan med fötterna på fitnessbollen, omvända flyes.
Fre - mer styrketräning med knäböj med hantlar, step ups, promenadutfall som är grymt jobbiga och knäböjshopp. Avslutade med 12 kb swings och 12 burpees, 11 kb swings och 11 burpees ändå ner till 1 kb och 1 burpees. Sen var jag trött.
Lör - vilodag
Sön - powerwalk 60 min och då kom jag 7.04 km.
Nästa vecka (denna alltså) höjer jag alla vikter och sen har jag bara vilodag på lördag, på tisdagen har jag joggingskolan och sen kör jag ett pass box på FoS och så tar jag mitt vanliga tisdagspass på onsdagen i stället.
Kram Susan