Jaha... jag förstår ingenting ...

Grejen är att min lilla är som min son. ögon som lyser som stjärnor så de ser ut att orka vara vakna hur länge som helst. Tills de bryter ihop och bara skriker. Mormor höll lillan vaken i 3 tim för 2 v sen...
SM låter enkelt men känns svårt för mig. Dels för jag tycker att det är svårt att avgöra när hon börjar "krokna" eftersom hon inte gör det-och dels för att jag har en STOR varg i mig som säger " Hon får inte bli för trött, inte för trött, inte för trött" Att jag då lägger henne för tidigt istället...

Och så blir bara allt en kamp om sömnen. Det resulterar i för lite vakentid och mkt snutt och sen kan jag inte riktigt tolka henne för DÅ är hon helt SLUT.

Usch, svårt detta med sträva... Jag försöker med kortare vaken tid så hn blir mer nöjd...Kanske...
Obs! Det är bara de senaste dgr som hon varit missnöjd ofta, så jag antar att jag hamnat snett på ngt vis. Det hände ngt stort med henne för några dgr sen- hennes ansikte tyckes öppnas upp eller hur jag ska uttrycka det. Nu är hon verkligen med i det som händer runt omkring henne.
Iaf, vart vill jag komma? Jo! Det var också det, ska jag väcka henne efter 1,5 min lur eller ge henne 2 om hon vill? Hon sov riktigt bra imorse då jag väckte kl 8 och sen la henne efter 1,5...
Hoppas ni orkar med mitt dravel.
Kram!