Dagen idag har varit mycket bättre, gladare miner och mer mat! Känns som om det går på rätt håll.
Lur 1 och 2 somnade hon fint själv efter ca 15 min, smågnäll, småskrik etc. Ramsade vid något tillfälle och dammsög utanför.
Lur 3 däremot gick inte alls...började bra med lugnt smågnäll men sen varvade hon upp och kom inte alls till ro. Gick in efter ca 20 min och vände tillbaka henne, kort buff och ramsa. Lugnt en stund och sen satte det igång igen.
Tog upp henne ca 5 innan tiden var ute, passade på ett lugnt tillfälle, gick in och gjorde glad väckning. Låtsades som om hon sovit det hon skulle. Hon blev såklart ledsen, låg på rygg och brottades med gosedjur (ska man ta bort den (känns som om hon tror att det är jag som ligger där)? samtidigt vill jag att hon ska ha något framöver som extra trygghet inte bara vid sovning) och kudde...ville sova men fick inte till det.
Samma hände ikväll, bad, skoj och bus en halvtimme innan sängen, var riktigt glad.
Blev ledsen när jag lade ner henne och kanske skulle jag stannat en liten stund extra så att hon var riktigt glad igen innan jag gick ut...
Ikväll lät hon mer ledsen än arg och kom inte till ro. Ramsade och husljudade. Gick in efter 25 min, hon låg halvvägs ner till fotändan och brottades med kudde och gosedjur. Tog bort gose och lade tillrätta, eller hon lade sig nästan tillrätta själv och drog en lättnadens suck kändes det som. Kort buff och glad ramsa ut, gnällde under ramsan men tystnade innan jag var klar. Tyst.
När jag läser det jag skrivit känns det självklart att ta bort kudde och gose så att de inte stör, hur har ni gjort?