Förståeligt.annawahlgren skrev:Men någon ny bok blir det inte, det orkar jag inte ens tänka på efter det som hänt, efter en annan bok om man säger.
Kram och extra värme!
Förståeligt.annawahlgren skrev:Men någon ny bok blir det inte, det orkar jag inte ens tänka på efter det som hänt, efter en annan bok om man säger.
Nej, det har det inte.Luvisen skrev:Oavsett vad som varit kan jag inte tänka mig att det varit ngt fel på kärleken till dina älsklingar.
I dag, efter alla dessa år, efter 33 år, kom ett brev på posten från denne "Marcus"Luvisen skrev:Det finns meningar i Mommo, Anna, som är makalösa. Verkligen. Tidlösa konstateranden om livet...Jag blev mållös. De där dikterna som du skrev när du blev hopplöst passionerat förälskad är HELT OTROLIGA!!! Jag tycker du är en helt underbar poet!
Ja, så är det. Bittersweet.annawahlgren skrev:Ibland är Gud ändå god och världen vacker. Även när den gör ont.
Tack, du käraLuvisen skrev:... sådan kärlek väcker man sällan hos en annan människa - ett mkt dyrbart smycke... som han kastade väck, uj vad det isade när jag läste det.