Gjorde jag fel? - "litet återfall"
-
Gäst
Halloj,
BVC kastade i princip ut mig för det var så många sjuka barn som hängde på öppna förskolan
(vad är det med världen, varför sitter man med sina sjuka barn på öppen förskola
Har fått tid hos läkare med Alf imorgon bitti efter konsultation med barnläkare på telefon. Han rekommenderade nässpray istället för pipetter och högt huvudläge och vatten - OCH - hör på detta
- lovordade AW metoden när jag berättade om mitt ramsande och magläget.
TACK alla för allt peppande och råd, ni är världens finaste människor

BVC kastade i princip ut mig för det var så många sjuka barn som hängde på öppna förskolan
Har fått tid hos läkare med Alf imorgon bitti efter konsultation med barnläkare på telefon. Han rekommenderade nässpray istället för pipetter och högt huvudläge och vatten - OCH - hör på detta
TACK alla för allt peppande och råd, ni är världens finaste människor
Mamma till två pigga och glada söner,2005 + 2010
Vad bra att ni får komma till läkaren innan ni åker, det måste kännas tryggast så. Öronen kan ju vara riktigt jobbiga, vi hade några svängar med storebror. Nu hoppas vi förstås att det inte är öroninflammation eller dyl, men alltid skönt att kolla upp och få bekräftat
Om du har tid imorgon, skriv gärna och berätta hur det gick, annars får ni ha en trevlig resa

Ambra
storebror feb 01
lillen aug 05
storebror feb 01
lillen aug 05
Status, inatt sov han mkt mkt bättre, ramsade vid 5, han började gråta, men ramsade och ramsade, till slut efter ca 20 minuter somnade han och sov till 6. Det går framåt.
Förkylningen däremot - tryck innanför örat sa doktorn, all slembildning har skapat tryck mot örat, ordination, tre dagar med nezeril nässpray.
Förmodligen kommer flygningen bli en baggis om man lyckas få i honom dryck under start och landningen, men får han feber idag/inatt så ska vi inte åka.
kram på er, och när vi kommer hemska nätterna sitta perfekt:-) Det lovar jag.
Förkylningen däremot - tryck innanför örat sa doktorn, all slembildning har skapat tryck mot örat, ordination, tre dagar med nezeril nässpray.
Förmodligen kommer flygningen bli en baggis om man lyckas få i honom dryck under start och landningen, men får han feber idag/inatt så ska vi inte åka.
kram på er, och när vi kommer hemska nätterna sitta perfekt:-) Det lovar jag.
Mamma till två pigga och glada söner,2005 + 2010
Det kommer gå fint fint.
Ha en skööön resa. Fint och slippa denna kyla. Här är det bra kallt!
Varma kramar Carina
Ha en skööön resa. Fint och slippa denna kyla. Här är det bra kallt!
Varma kramar Carina
\:D/ Foton \:D/