Gjorde jag fel? - "litet återfall"

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Låter ju toppenbra - verkligen!

:idea: Tror också att förkylningen spökar (inkl öronen) men det är ju då som verktygandet ska vara effektivt och lugnande. Vad ska man annars ha verktygen till - som prydnad i hjärnan :shock: :P :lol: !?

:D Krya på er och lycka till!
alfsmamma

Inlägg av alfsmamma »

Halloj,
BVC kastade i princip ut mig för det var så många sjuka barn som hängde på öppna förskolan :!: :!: (vad är det med världen, varför sitter man med sina sjuka barn på öppen förskola :?: :?: :?:

Har fått tid hos läkare med Alf imorgon bitti efter konsultation med barnläkare på telefon. Han rekommenderade nässpray istället för pipetter och högt huvudläge och vatten - OCH - hör på detta :heart: - lovordade AW metoden när jag berättade om mitt ramsande och magläget.

TACK alla för allt peppande och råd, ni är världens finaste människor :heart: :heart:
Mamma till två pigga och glada söner,2005 + 2010
ambra

Inlägg av ambra »

Vad bra att ni får komma till läkaren innan ni åker, det måste kännas tryggast så. Öronen kan ju vara riktigt jobbiga, vi hade några svängar med storebror. Nu hoppas vi förstås att det inte är öroninflammation eller dyl, men alltid skönt att kolla upp och få bekräftat :!: Om du har tid imorgon, skriv gärna och berätta hur det gick, annars får ni ha en trevlig resa :!: :D
Ambra
storebror feb 01 :heart:
lillen aug 05 :heart:
alfsmamma

Inlägg av alfsmamma »

Status, inatt sov han mkt mkt bättre, ramsade vid 5, han började gråta, men ramsade och ramsade, till slut efter ca 20 minuter somnade han och sov till 6. Det går framåt.

Förkylningen däremot - tryck innanför örat sa doktorn, all slembildning har skapat tryck mot örat, ordination, tre dagar med nezeril nässpray.

Förmodligen kommer flygningen bli en baggis om man lyckas få i honom dryck under start och landningen, men får han feber idag/inatt så ska vi inte åka.

kram på er, och när vi kommer hemska nätterna sitta perfekt:-) Det lovar jag.
Mamma till två pigga och glada söner,2005 + 2010
Carina-71
Kontakt:

Inlägg av Carina-71 »

Det kommer gå fint fint.
Ha en skööön resa. Fint och slippa denna kyla. Här är det bra kallt!

Varma kramar Carina

:heart: Sandra -91 Styvdotter
:heart: Emil -92, Barnaboken
:heart: Malin -98, Barnaboken
:heart: Hanna 050807. ?r nu kurad och sover gott!

\:D/ Foton \:D/
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"