philip 2 år med en fnurra på sovrutinen

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
irene
Inlägg: 45
Blev medlem: sön 10 jan 2010, 09:22
Ort: Malmö

philip 2 år med en fnurra på sovrutinen

Inlägg av irene »

jaha, då sitter jag här igen o lusläser, försöker komma ihåg allt jag har lärt mig o det som sitter i ryggraden :D Philip har nu fyllt 2 år o är en underbar härlig livlig ENVIS kille. Nu har vi haft semester o på ca 2 månader har vi helt halkat av banan :oops: Vi har försökt att hålla Philips tider så mycket som möjligt men ibland har det varit för svårt, o nu sitter vi här med trassliga läggningar o uppvak på nätterna. Måste fråga om råd, känns som att jag varken vet ut eller in, börja om från början eller kanske vet han egentligen vad som gäller? Han blev kurad när han var 7 mån o har sedan dess nästan alltid somnat av ramsan. Hur hade ni gjort? kram
Mamma till världen goaste kille,Philip 9 mån,kurad sedan 9 Jan 2010 född 090720
Sofias mamma
Inlägg: 381
Blev medlem: tis 02 jan 2007, 15:11
Ort: Stockholm

Re: philip 2 år med en fnurra på sovrutinen

Inlägg av Sofias mamma »

Hej!
Eftersom han kan ramsan behöver du enligt mig inte kura om, utan det räcker bra med att du stramar upp läggningarna och bemöter uppvak som innan semestern, så kommer ni snart va på banan igen :thumbsup: :sleep: :heart: . Läs på i formet och återkom vid frågor :) . Hinner tyvärr inte ge dig några länkar då jag måste rusa iväg nu :? . Hojta till om du beöver hjälp med det :!:

Det kan ju även vara en släng av förtrots/trots, läs gärna på i Barnaboken :thumbsup: .
:heart: Storasyster född sept 2006. :heart:
:heart: Lillasyster född mars 2010. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "