Maja D - Maxat mörker är ordet

men du, skönt att han sover bra i vagnen! Det gör inte B&H fast jag tror såklart att det handlar om att föra in en vana och försöka hålla den tills det fungerar. Det är bara så lätt att vika av mot det som man vet går an. Speciellt nu då det är lite vingligt om dagarna (ångest).
Men det är ju helt galet hur en liten ljusglimt i rummet kan påverka så mycket. Det är som att tända en fackla ifall det blir en liten repa i folien. Så du säger att kardborrband är toppen, det har jag funderat på

. Nu låter det här kanske lite väl, men, blir det inte ett litet ljusinsläpp mellan kardborrbitarna? Är det därför ni kör på en rullgardin också?
Iaf så har vi nu börjat att införa insomning på vilorna i lite ljusare rum. Har varit en del protester ska jag säga, men nu tycker jag att det har lugnat sig dag efter dag. Jag hänger däremot dit skynket för dörren efter att de somnat. Så att det är mörkt tills de ska vakna. Är lite sådär extra lat och tar en sak i taget
Miniz - Jamen gud så skönt

vilken...frihet!

och snacka om att den lilla herren njuter av sig själv och sin goda sömn! Imponerande och längtansfullt. Jag kan tänka mig att det bara är att vänta tills de blir lite äldre....och sen vips så står man där och undrar när barnen ska vakna egentligen?!

skönt iaf att jag inte längre är så stressad över mornarna. Vi ligger och flinar lite i vår säng när vi hör hur de börjar gnuffsa runt.
Vi lägger dem alltid i sina sängar under långvilan. Den korta brukar varieras och där är vagnen inget problem. Fast jag gillar verkligen att komma hem efter en tur i parken och äta en 2:a frukost så den får gärna vara hemma

Men en långvila i vagnen blir snarare 40 minuter och det säkert pga den dåliga komforten. Vår vagn håller på att gå sönder så om vi nu får för oss att köpa en ny istället för att laga den för 2:a gången så blir det en med fullt liggläge och bredd. Så har de det lite mysigare... Men hemma i sängarna går vilan jättebra. De sover hela tiden och jag väcker nästan alltid!