Heeeej
Nu har vår prinsessa blivit 3 månader.....tiden bara flyger iväg
Vi har ff inte följt något schema slaviskt.....har försökt följa schemat jag skrev ungefär......men som sagt ine slviskt.....vi har kört standardmodellen..men mat mat mat ...och allt annat som ingår...... Lilen sover vissa dagar jätte bra och vissa dagar sämre...men mycket skarvar.......
Magsjukan satte nog lite spår.....först åt hon som en tok för att sedan inte äta någonting i flera dagar och nu äter hon som en häst igen
Men nu tänkte vi iaf sätta igång.....det är väl inte försent
Har gjort nytt schema med mindre sömntimmar och nu undrar jag om schemat ser ok ut och vad vi ska göra för att slippa köra SHN kuren på henne för att få henne att sova hela natten
Hon läggs vid 1930 och matas en gång per natt....ibland efter 6 timmar och ibland efter 8 timmar......sen sover hon tills morgonen.......det vi har problem med är att när hon väl vaknar under natten för mat så hjälper det inte att vi vagnar....hon verkar verkligen hungrig ( och då hjälper ju inte vagningen

)
Det är väl inget problem iofs eftersom det ändå bara blir en matning per natt......men antar att det är bättre att ha matningen efter 8 timmar och inte 6.
Om jag förstått det rätt så ska hon läggas till rätta och få med sig en bekräftelseramsa precis när hon håller på att somna
Hon brukar somna bra till kvällen men vaknar ofta efter 30 min och får då vagnas ...oftast somnar hon om för natten då.....
Så klar med mina tusen frågor
kram och tack för att ni finns