Hej!
Jag är ny till kuren men fick tips om det från en kompis. Jag har inte haft problem med min son som är 12 månader fram till vi åkte till USA i december. Sedan dess han har haft dåliga nätter. Från det som jag har hittills läst om kuran så gör jag redan mycket som finns i metoden, inte alla men som sagt det vi gjorde fungerade innan resan. Charlie sover när han äter sitt välling och sover 1 timme. Sedan börjar han.. men han vaknar inte helt. Han sätter sig upp och små gråter. Gå man in tyst och lägga honom igen då sover han om direkt. MEN.. han göra om det med jämna mellanrum. En bra natt var 2 timme.. en dåligt var timme. När han vaknar för sin vällingsflaska mitt i natten då stå han upp och är glad. Han dricker sitt välling och somnar om tyst och till freds. Om man går inte in och lägga honom när han har satt sig då vaknar han till och skriker som om någon har gjort illa honom.. då tar det minst 1 timme för att få honom att somnar om. Vi tar aldrig upp honom. Jag vet inte vad man ska göra... nu har det gått 3 veckor sedan vi kom hem från USA.. och jag är TRÖTT
Tack!
Charlie sover oroligt
Re: Charlie sover oroligt
Hej MammaAna och varmt välkommen till Forumet
!
Jag rekommenderar dig att du lånar eller köper "Internationella SHN-boken", läser den flera gånger och funderar över om SHN-kurens filosofi passar er. Om ni bestämmer er för en kur så finns vi här för att räta ut alla ? och stötta er. Men börja med att läsa och fundera.
Elle
Jag rekommenderar dig att du lånar eller köper "Internationella SHN-boken", läser den flera gånger och funderar över om SHN-kurens filosofi passar er. Om ni bestämmer er för en kur så finns vi här för att räta ut alla ? och stötta er. Men börja med att läsa och fundera.