Hej!
Har verkligen inte varit aktiv i detta forum, men har under lång tid använt det för stöd och råd och tycker det är helt underbart! Ni är så hjälpsamma och kloka och det är en skattkista att gräva i när man är osäker på hur man ska hantera olika saker.
Jag vill säga ett stort tack till Anna Wahlgren för att du delar med dig av dina erfarenheter av barnuppfostran. Jag är helt säker på att våra liv hade sett helt annorlunda ut om jag inte kommit i kontakt med Barnaboken innan min första dotter föddes och jag är så tacksam!
Nu är vår nya lilla tjej 5 månader och sover hela nätterna igenom och är som en solstråle hela dagarna!
Jag försöker sprida budskapet vidare, men det är inte alltid enkelt och det har jag förstått att många här också har upplevt. Men jag har blivit modigare! Funderar ofta på bästa sättet att få folk att i alla fall läsa boken och inte bara gå efter sina förutfattade meningar om AW, men det är inte lätt. Fast några har jag lyckats med och det känns bra!
Tack Anna Wahlgren
Tack Anna Wahlgren
/AKS
Mamma till T född september 2005
Mamma till M född august 2010
Två underbara flickor uppfostrade i barnabokens anda sen födseln
Mamma till T född september 2005
Mamma till M född august 2010
Två underbara flickor uppfostrade i barnabokens anda sen födseln
-
Sarisparis
- Rådgivare/advisor
Re: Tack Anna Wahlgren
Ja, visst är det ett ganska fantastiskt ställe det här forumet? 
Vi är mânga som kan tacka Anna för hennes fantastiska engagemeng och hennes otroliga generositet med sina erfarenheter. Mitt liv skulle verkligen sett annorlunda ut om jag inte upptäckt underbara Barnaboken.
Härligt att du lyckas sprida budskapet, även om det inte alltid är enkelt. Barnen själva brukar vara den bästa reklamen, en nöjd och glad bebis kan ju ingen motstâ, eller hur? För att inte tala om en hjälpsam och glad treâring!
Tveka inte att starta en trâd härinne pâ Späda och Smâ om du har funderingar.

Vi är mânga som kan tacka Anna för hennes fantastiska engagemeng och hennes otroliga generositet med sina erfarenheter. Mitt liv skulle verkligen sett annorlunda ut om jag inte upptäckt underbara Barnaboken.
Härligt att du lyckas sprida budskapet, även om det inte alltid är enkelt. Barnen själva brukar vara den bästa reklamen, en nöjd och glad bebis kan ju ingen motstâ, eller hur? För att inte tala om en hjälpsam och glad treâring!
Tveka inte att starta en trâd härinne pâ Späda och Smâ om du har funderingar.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Re: Tack Anna Wahlgren
AKS skrev:Jag vill säga ett stort tack till Anna Wahlgren för att du delar med dig av dina erfarenheter av barnuppfostran. Jag är helt säker på att våra liv hade sett helt annorlunda ut om jag inte kommit i kontakt med Barnaboken innan min första dotter föddes och jag är så tacksam!
Nu är vår nya lilla tjej 5 månader och sover hela nätterna igenom och är som en solstråle hela dagarna!
Och jag är så glad att du sprider ordet. Ordet är värt det
Tack, du kära.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022