kanske är tjatig men jag vill inte börja och undra något så därför kommer jag fråga jätte mycket innan vi kör igång på allvar
skulle villja ha lite hjälp med schema.
Elias är som sagt 3 månader och en dag brukar se ut så här:
7:00 vi gör morgon (redan)
Sen brukar han bli trött ganska fort säg att han sommnar inne i vagnen kl:
8:00
Då sover han oftast en halvtimme.
8:45 somnar igen, oftast ute i vagnen när vi går med storasyrran till dagis... Sen kan han sova hela förmiddagen om vagnen rullar eller man får honom att sommna in djupt. får man inte det så skriker han med stängda ögon och blir inte tyst förrän man vagnar, alltså är han inte utsövd, Eller
Är det bra att han sover så här länge på förmiddagen eller ska jag sluta vagna hela tiden och han får vakna (fasst jag vet att jag får lägga honom efter en halvtimme igen)
sen kanske han sover igen vid:
14:00 igen då en halvtimme.
16:00 sover igen
18:00 sover igen
oftast är han så trött vid halv åtta när vi ska ge han nattslurken så att han inte kan äta... men jag vet inte hur vi ska göra... Jag tycker han är konstant trött hela tiden i alla fall gnällig.
skriver inte in ättider eftersom vi inte har några än, ska börja skriva ner lite imorgon..
En fråga till angående maten då. Kan man verkligen ha 3 timmar i mellan måltiderna när jag ammar, får känslan av att han inte klarar sig på det då. som det är nu äter han nog varannan timme i alla fall och var tredje på natten
tack för svar