Lyckligt lottade!!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Havet

Lyckligt lottade!!!

Inlägg av Havet »

Hej Anna O:) och alla andra, :D

Oj så fort tiden går. Tre år har susat förbi sedan jag bönade [-o< och bad om hjälp. Jag vill bara skicka ett meddelande och tacka för att ni hjälpte oss att få SOVA HELA NATTEN. :sleep:

Jag hade en mycket tung kurtid, men min man var så stark och stöttade både mig och Oskar genom de tyngsta veckorna i mitt liv. Att jag tog det så hårt kan bero på att jag led av en förlossningsdepretion ](*,) som inte diagnostiserades förän oskar var ett år. Eller så är det lika tungt för alla föräldrar. Oavsett detta, så var det värt varenda tår :cry: för oss alla tre. :D

Oskar är nu 3,5 år som sedan 6 månaders ålder har sovit :sleep: som en stock både dagtid och nattetid. Han har så mycket energi :wink: och är en så glad :lol:, nyfiken och lättlärd kille. Allt detta tror vi att vi har DIG Anna och ER diplomerade kurare att tacka för, TACK :!: Inga bakslag som jag kan komma ihåg. Han älskar :heart: sin säng och sover så tryggt.

När vi hör våra vänner och bekanta prata om sina läggningar :( och nätter så känner vi en sådan värme inombords för att vi TRODDE så hårt på DIG ANNA och din ERFARENHET. =D>

Än en gång JÄTTE TACK!!!! :heart: :heart: :heart:

Stora kramar från :thumbsup:
Havet
Föräldrar till Oskar Aug-06
Havet

Fel Lyckligt lottad!

Inlägg av Havet »

Förlåt detta hamnade fel! Går det att tabort?
Kram Havet
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Ska se om nån kan klistra in det i livet efter kuren-tråden, för det var dit den skulle va :wink: :?: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Havet

Inlägg av Havet »

Ja, precis, tack så mycket!!! :D
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"